یکشنبه 25 تیر 1402 - 6:31

در اجتماع حجاب و عفاف یاسوج: زنان کشور من در بنگلادش امنیت جانی و جسمی ندارند!

بویرنیوز– بانوی بنگلاشی در اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از عفاف و حجاب در یاسوج گفت: حجاب مقام و منزلت زن را نشان می دهد زنان کشور من در بنگلادش امنیت جانی و جسمی ندارند.

اجتماع بزرگ مردمی در حمایت  از عفاف ‌و حجاب و حریم خانواده عصر امروز در پارک ولایت یاسوج و با حضور مهمان ویژه؛ دکتر زینت فردوس (از کشور بنگلادش) برگزارشد.

فردوس بانوی مسلمان شده بنگلادشی در همایش بزرگ‌عفاف و حجاب گفت: مردم بنگلادش اهل تسنن هستند و گرایش وهابی دارند اعتقاد به شیعه کشی دارند و کشتن شیعه آنجا رسم است.

وی گفت: پدرم آرزو داشت من به ایران بیایم و مسلمان شوم من با هویت شیعه به دنیا آمدم پدرم میخواست من مدافع دین باشم.

وی در ادامه گفت: ارزش حجاب هنوز برای بانوان ایرانی هم مشخص نشده است چیزی که نیاز داریم این است که ارزش و ضرورت داشتن حجاب را باید بفهمیم وقتی ارزش حجاب را ندانیم ممکن است آسیب هایی ایحاد شود

فردوس گفت: حجاب مقام و منزلت زن را نشان می دهد زنان کشور من امنیت جانی و جسمی ندارند چون مقدمه عفاف حجاب زن است حریم و امنیت زن با حجاب  حفظ می شود

این بانوی شیعه بنگلادشی گفت: ارزش انسانی که باید حق زن باشد در کشورهایی مثل بنگلادش وجود ندارد برای شاغل شدن در شرکت های بزرگ بنگلادش باید بدون حجاب باشید یک زن ارزش وجودی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: چه چیزی شما را دلبسته ایران کرد: آمدنم به ایران بع کمک پدرم بود،پدرم ایران را به من معرفی کرد و گفت قرار است جایی بروی که این کشور قطعه ای تر بهشت است زنان ایرانی با عفت زندگی می کنند .

فردوس تاکیدکرد: روزی که وارد ایران شدم در فرودگاه مهر آباد یکی از دوستانم یک چادر به من دادند   همون دقایق اول چادر را سر کردم در آن‌زمان همه بانوان در فرودگاه چادر داشتند اما  پنج سال بعد داشتم بر می گشتم تنها دختر چادری من بودم متاسفانه دچار تهاجم فرهنگی شدند .

وی گفت: زنان ایرانی عفت تان را حفظ کنید زنان ایرانی حوریان بهشتی هستند.

در ادامه نیز نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: دو فرمان پیش رو داریم یکی فرمان شیطان است و دیگری خداوند ،اگر انسان عاقل باشد فرمان خدا را می برد فرمان خدا برای ماست خداوند هیج نیازی  به حجاب ما ندارد آنهایی که فرمان خدا را بر بشر عرضه داشتند پیامبران الهی بودندما از آنها دروغ نشنیدیم بدی و بد اخلاقی از آنها ندیدیم حرفشان درست بود اما آنهایی که در مقابله با پیامبران آمدند سراسر جهل و نادانی بودند همه حکما و خردمندان یک طرف جاهل ها یک طرف و نادانان یک طرف هستند ما راه کدام یک را برویم تصمیم با ماست .

وی افزود:کدام رفتار صحیح است آنهایی که خودشان را لخت می‌کنند یا آنهایی که به دنبال شخصیت و جایگاه هستند.

آیت اله حسینی گفت: اگر انسان نگاه ش را رها کرد اندیشه و خوراکش رها شد حیوان می شود انسان اگر حیوان شد مجازاتش سنگین است خداوند انسان را انسان خلق کرده است نه حیوان.
انسان را خلق کرد که اشرف مخلوقات باشد زمانی انسان می تواند بهترین مخلوق باشد که به دستورات خداوند عمل کند اما اگر فرای خودش را در ولنگاری اخلاقی رها کرد زمین و زمان هم او را نفرین می کند .

وی گفت: اگر زنی بدون حیا روی زنیت راه رفت زمین او را نفرین می کند شکوه انسان و شکوه زن به حیا است دشمنان به دنبال گرفتن این حیا از زنان ماست .

امام جمعه یاسوج تاکیدکرد: امروز دشمن فهمیده حیا و حجاب چه قدرتی است لذا به آن حمله کرده است ،گاهی یک زنی با  بی حجابش هم خودش گناه می کند هم دیگران  را به گناه می کشاند.

وی گفت:ته بی حجابی و بی حیایی هیچی نیست در طول تاریخ نگاه کنید آنهایی که فاسد بودند آیا به جایی رسیدند زنان مومن مورد تمجید هستند.

حسینی گفت: هیچگاه به زنان بی حجاب افتخاری نشده است چادر و حجاب شکوه زنان است وقتی زن روسری اش را می اندازند از مقام انسانی سقوط می کند .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: مادر زمانی مادر است به فکر آینده فرزند خودش باشد آینده انسان ابدیت است برخی با دستان خودشان فرزندانشان را راهی آتش دوزخ می کنند .

وی گفت: اگر زنی بدون حیا روی زنیت راه رفت زمین او را نفرین می کند شکوه انسان و شکوه زن به حیا است دشمنان به دنبال گرفتن این حیا از زنان ماست .

آیت اله حسینی گفت: امروز دشمن فهمیده حیا و حجاب چه قدرتی است لذا به آن حمله کرده است ،گاهی یک زنی با  بی حجابش هم خودش گناه می کند هم دیگران  را به گناه می کشاند.

وی افزود: ته بی حجابی و بی حیایی هیچی نیست در طول تاریخ نگاه کنید آنهایی که فاسد بودند آیا به جایی رسیدند زنان مومن مورد تمجید هستند.

حسینی تاکیدکرد: هیچگاه به زنان بی حجاب افتخاری نشده است چادر و حجاب شکوه زنان است وقتی زن روسری اش را می اندازند از مقام انسانی سقوط می کند .

وی گفت: قدرت حزب الله قدرت غالب است اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود و افکار شیطانی بر جامعه ما حاکم شود با قدرت پیش خواهیم رفت پرچم اسلام و حجاب فاطمی به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید.

حسینی خاطر نشان کرد: امت اسلامی بیدار است به آنهایی که بی حجاب هستند تذکر دهید اگر از اول تذکر می دادیم اینگونه شرایط پیش نمی رفت .

وی گفت: زنان و دختران بی حجاب را نصیب کنیم رسانه های دشمن از بیروت فعالیت می کنند میدان مبارزه و جهاد است باید جدی بود و مبارزه کرد.

امام جمعه یاسوج افزود: جهاد امر به معروف بر همه واجب است جها امروز جهادلسانی است همه آمران به معروف مورد حمایت هستند.

وی گفت: تلاش کنیم نگذاریم عادی انگاری شود نگذاریم بی حیایی غالب شود دستگاه قضا ،نیروی انتظامی قانونی برخورد کنند .

حسینی گفت: برخی لباسها خودشان مروج بد حجابی هستند  بازار باید به فکر باشد که دختران ما بتوانند لباس متناسب را پیدا کنند .صبح زاگرس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355686
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر گفت:

    متاسفم..که زن بنگلادشی باید عفاف و حجاب برای زنان ما خصوصا لر تبیین بکنه..واقعا جای بسی تاسف..

  2. علی گفت:

    مجانی که حرف نمیزنه
    استان کهگیلویه وبویراحمدزن بی حجاب وبدحجاب اصلانداره وبه مشکلات اساسی مردم برسید

دیدگاه شما