دوشنبه 12 تیر 1402 - 11:58

چند دقیقه با شورای شهر یاسوج/شورای شهر برای این جلسات پول هم میگیرد!

بویرنیوز– جلسه این هقته شورای شهر یاسوج با حضور تمامی اعضا و به ریاست کیوان آشنا برگزار شد .

در این جلسه رئیس شورای شهر یاسوج اظهار داشت: بیش از ده روز است شهرداری توسط سرپرست اداره می شود که جهت برون رفت از این وضعیت و تعیین تکلیف نهایی می بایست گزینه جدید شهرداری معرفی شود .

سید هدایت اکبری در این جلسه گفت : در حال حاضر یک همدلی بین مدیریت ، کارکنان شهرداری و اعضای شورا شکل گرفته است که نوید بخش روزهای خوبی به شهروندان است .

اکبری ادامه داد : چند روز دیگر امتحانات کنکور تمام می شود و با توجه به گرمی هوا و تنش آبی در جنوب مسافران زیادی روانه یاسوج خواهند شد که می طلبد فضاهای تفریحی ، پارک ها و آبشار یاسوج آمادگی لازم را جهت میزبانی از مسافران داشته باشند. ما هم بعنوان اعضای شورا بصورت میدانی نظارت کنیم تا شرمنده مسافران نشویم .

اکبری از بروز یک پدیده زشت در شورای شهر سخن گفت: ما ۷ نفر در شورا هستیم گاهی اوقات صحبت هایی در اینجا مطرح می شود که ما از شورا بیرون نرفته به ما زنگ می زنند و از صحبت های درونی شورا مطلع هستند این درست نیست ، ما نماینده مردمی هستیم که از بین ۱۵۰ نفر انتخابمان کردند .

وی اضافه کرد : اخلاقی نیست اگر ما چیزی بر وفق مرادمان نبود دست به تخریب بزنیم .

اکبری گفت : جا دارد از زحمات کارکنان ، کارگران ، مدیران و سرپرست شهرداری بخاطر زحمات این مدت تقدیر کنم ، روند معرفی شهردار با توجه به اینکه می بایست توسط وزیر کشور تایید شود طولانی است که تقاضا دارم تعیین تکلیف شود .

بهنام عباس نژاد گفت: توصیه دارم از همکاران که قبل از اینکه موضوعی را مطرح کنیم در دستور کار قرار دهیم تا پس ار بحث کردن به جمع بندی برسیم .

عباس نژاد درخواست داد : بحث معرفی شهردار بدلیل عدم آمادگی همکارن به جلسه دیگری موکول شود .

آشنا گفت : احتمال زیاد من از امروز تا یک هفته خارج از استان باشم .

احمدی کیش گفت : من به عنوان تیم یک نفره اقلیت۶ سال به تنهایی ۷ نفره بودم – البته من جلوی درب شورای شهر یاسوج متوجه معرفی شهردار شدم ،، حداقل باید در پیام ذکر می شد قبلا شهردار از قبل مشخص می شد بعد در شورا مطرح می شد فی البداهه نمی گفتن گزینه شهردار را معرفی کنید .

فرشد احمدی کیش اضافه کرد: باید اول در دستور کار قرار می گرفت اینکه در جلسه یه دفعه ای مطرح شود غیرقابل قبول است، خب ۶ سال گفتید فلانی نمی تواند الان چرا در دستور کار نیاوردید .

رئیس شورای شهر یاسوج گفت : زمان جلسات شورا همیشه مشخص است الان نزدیک ۲۰ روز است که شهرداری بدون شهردار می چرخد دست آقای بهرامی هم درد نکند اما هیچ مجموعه ای با سرپرستی کارش بدرستی پیش نمی رود. تلاش بر این است که سریعتر تعیین تکلیف شود شما بعنوان عضو شورا باید دغدغه داشته باشید .

احمدی کیش گفت: شما بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک نکنید.

آشنا گفت: شما یک زمانی همه چیزرا مشخص کرده بودید چینش مدیریتی داشتید.

احمدی کیش گفت: من و شما ۶ سال با هم کار کردیم هیچ برچسبی به من نمی توانید بزنید من کی چینش داشتم .

اکبری گفت : بله ما یک زمانی با هم شهردار مشخص کرده بودیم .

احمدی کیش گفت: یکبار شهردار چیدیم اما من را از رده خارج کردید شهردار انتخاب کردیم اما بنا به مصلحت و پذیرش روی ریش سفیدان از موضع خودم در رابطه با انتخاب شهردار بعدی عقب نشینی کردم.

اکبری پرسید: ریش سفیدان هم طایفه ای؟

احمدی کیش پاسخ داد : بله هم طایفه ای بله ، اما چه ایراد داشت در پیام اطلاع رسانی می نوشتی انتخاب شهردار تا با آمادگی به جلسه ورود می کردیم .

آشنا گفت : من احتمال ۲۰ روز زیاد نباشم ، صحبت می کنیم شهرداری تعطیل است .

عباس نژاد گفت : شهرداری تعطیل نیست چه دلیلی دارد خدمات و زحمات کنونی زحمت کشان شهرداری را نادیده می گیرید صفر تا صد کارکنان کمر به تلاش بسته اند این توهین به همه کارکنان است .

جاودانه گفت: با تمام فرازو نشیب ها طی شش سال یک عده راضی بودند یک عده هم ناراضی ، اما قرار شد برای انتخاب شهردار یک تعامل بین ۷ نفر باشد قطعا کسانی مراجعه کرده اند گزینه ها بررسی شود تا یک گزینه قوی که در شان شهر و شهروندان معرفی شود اما انتخاب فوری و فوریتی شهردار به شهر آسیب می رساند .

بنا بر این گزارش با موافقت اعضا بررسی گزینه های شهرداری به روز دیگری موکول شد.(فصلی نو)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355510
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    حالا اشکال نداره ۶ سال شهردار نداشه ایم بزارید این چند ماه هم نباشه

  2. رستم گفت:

    به خدا همی اقایی که ایقیر قشنگ گپ ایزنه شهردار قبلی نگذاشت کاری کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بذارین اقای بهرامی خودش کا کنه!!!!!!!!!!!

  3. ناشناس گفت:

    آقا منحل کنید اینها هفت….

  4. فریده گفت:

    به خدا تمام پول مفت ایسونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. متعجب گفت:

    و باز هم مردم همیشه در صحنه خواهند آمد و به مفت خورها رای خواهند داد
    اونم قبیله ای و با افتخار
    شما رو به خدا به برنامه عملی رای بدید نه به تخریب چی ها

دیدگاه شما