شنبه 10 تیر 1402 - 9:58

انتقاد نادر منتظریان از بی عدالتی در استخدام و انتصابات/رنجی که از تبعیض در کهگیلویه و بویراحمد می‌بریم

بویرنیوز– نشست هم‌اندیشی جامعه پزشکی با نادر منتظریان شب چهارشنبه در سالنی در شهر یاسوج برگزار شد. حدود ۴۰۰ نفر از جامعه پزشکی استان شامل پزشکان پرستاران، دانشجوهای پزشکی، کادر درمان و کارکنان بخش بهداشت و درمان استان در آن شرکت داشتند.

فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه امروز ما در استان کهگیلویه و بویراحمد از تبعیض رنج می‌برد و بسیاری از نارضایتی‌ها و سرخوردگی‌های جوانان امروز از این مسئله نشئت می‌گیرد.

نادر منتظریان در جمع نشست هم‌اندیشی با جامعه پزشکی استان در شهر یاسوج افزود: بسیاری از مشکلات امروزی جامعه ریشه در همین تبعیض‌ها دارد که باعث می‌شود افراد شایسته کنار گذاشته شوند و افرادی که هماهنگی با برخی جریان‌ها، اشخاص یا گروه‌های سیاسی دارند مدیریت امور را بر عهده گیرند.

وی اظهار داشت: اگر شایستگان در راس امور قرار گیرند و از نیروی انسانی به خوبی استفاده شود بسیاری از مشکلات کنونی وجود نخواهند داشت.

منتظریان بیان کرد: اگرچه مشکلات زیاد است اما ظرفیت های زیادی برای پیشرفت وجود دارد ولی باید از ظرفیت نیروهای انسانی به خوبی استفاده شود.

وی عنوان کرد: اگر مشکلی در استان وجود دارد به خاطر این است که شایستگان در راس امور نیستند و شایسته سالاری اهمیتی ندارد، تبعیض بین اقوام بین طوایف بین انسان‌ها حتی بین زن و مرد به جامعه ما آسیب می‌رساند.

منتظریان بیان کرد: با رفع تبعیض می‌توان شایسته سالاری را ترویج داد. انسان‌های شایسته در راس امور قرار گیرند و از این طریق سایر مشکلات جامعه از جمله بیکاری نیز حل خواهند شد.

وی ادامه داد: بی عدالتی در جذب نیروها در استان مشاهده می شود که ناشی از تبعیض است.

منتظریان در ادامه گفت: مردم نباید با صندوق رای قهر کنند، هر یک رای برای تغییر شرایط موجود ارزشمند است. هر برگه رای حق الناس است که به خوبی باید از آن پاسداری کرد.

نشست هم‌اندیشی جامعه پزشکی با نادر منتظریان شب چهارشنبه در سالنی در شهر یاسوج برگزار شد. حدود ۴۰۰ نفر از جامعه پزشکی استان شامل پزشکان پرستاران، دانشجوهای پزشکی، کادر درمان و کارکنان بخش بهداشت و درمان استان در آن شرکت داشتند.

نشست هم اندیشی جامعه پزشکی با نادر منتظریان دومین نشست از سلسله نشست‌های صنف‌های استان بود که پای سخنان نادر منتظریان نشستند.

نشست قبلی نادر منتظریان با طیفی از ورزشکاران استان برگزار شد که در آن حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران و مدال آوران در آن حضور داشتند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355450
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کاندیداها باید یاد بگیرند اول برای مردم و جامعه کار کنند بعد توقع داشته باشند زیرا با شعار نمی توان کسی را قانع کرد

  2. فردین.علیپور گفت:

    به تو چه آخه تو چه مسئولیتی داری که نظرخواهی میکنی

  3. ناشناس گفت:

    یعنی زمانی که شما معاون استاندار بودی شایسته سالاری بود وحالا اگه به مجلس بری همه مشکلات استان حله خوب شد این مطالب رو گفتی ۰

  4. ناشناس گفت:

    این روزها و سالها این سه شهرستان فقط مال یه طایفه هست

  5. ناشناس گفت:

    خودتو خسته نکن برادر ما به نماینده ای قوی تر از شما نیاز داریم شما امتهان خود را جای دیگر پس دادید

  6. ناشناس گفت:

    این تعداد به صد نفر هم نمی رسد

  7. شهروند گفت:

    سلام و درود به این شجاعت و اقتدار دکتر منتظران

    واقعا برازنده نمایندگی مردم مظلوم و بیچاره مردم شریف شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون هستید.
    مردمی که عزتشان ، غیرتشان ،صداقتشان، شرافتشان و رسالتشان لگد مال و سفره هایشان تهی و غرور شان زیر پای دیگران له شده است. و فریاد رسی ندارند…

  8. ناشناس گفت:

    یکی باید اینارو به خودش بگه

  9. ایلم بویراحمد گفت:

    ضمن احترام به آقای منتظریان. ‌…اما شما ها سایت های خبری یکم درفکر آخرتتون هم باشید هیچ وقت نسنجیده مطلب نزنید

  10. ایلم بویراحمد و قشقایی گفت:

    آرزوی موفقیت برای آقای منتظریان دارم. ان شاالله که حق به حق دار برسه

  11. بهزیستی گفت:

    برو ببین تو بهزیستی چ ظلمی به ما میکنن بعد بگو رای بدید

  12. کارمندبهزیستی گفت:

    والا نه مددجوونه کارمندبهزیستی دلخشی وای سازمان ندارن…بینوم اقای منتظریان ایخو چه کنه؟🤔

  13. بوق گفت:

    فقط میتونم بخندم😂

  14. م گفت:

    نتیجه طایفه گرایی همین هست

  15. مینا گفت:

    با سلام و درود
    من فقط این رو میدونم نماینده بآید اول کل استان بعد شهرستان رو به صورت کل نگاه کنه .دکتر بحرامی شهر دار اسبق شهر یاسوج ایشان در زمان مدیریت شهری هم تیم فوتبال هم والیبال داشت و شهر یاسوج را به سوی شهری عالی پیش برد.ایشون واقعا مدیری قوی و کار بلد هست .رای بدهید به دکتر بحرامی اگر واقعا به فکر شهرت و ن هستید.مشتئ پلنگی باشید تا پیشرفت کنید..

  16. علی گفت:

    والا به خدا دوره های قبل این قدر نیرو وارد کرده اند که تا ده سال دیگه هیچ ارگانی نیاز به نیرو ندارد …انصاف داشته باشیم خدا ناظر بر همه اعمال ما هست تحقیق کنید

  17. علی گفت:

    درود بر حاج منتظریان

دیدگاه شما