جمعه 9 تیر 1402 - 10:39

پیام اعتراض کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای رئیسی چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

اواخر هفته جاری بود (چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲) که کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به واسطه مسائل مرتبط با حقوق و مزایا (فوق العاده ویژه) با سفره خالی در محوطه استانداری دست به اعتراض زدند.

این اعتراض از آنجهت که در آستانه حضور رئیسی در استان بود بازتاب های زیادی داشت.(اگرچه این سفر که قرار بود هفته پیش رو انجام شود لغو و به زمان دیگری موکول شد)

پیام این تجمع اعتراضی برای رئیس جمهور چیست؟

خب کارکنان مجموعه استانداری بی واسطه ترین ارتباط استخدامی و اداری را با مجموعه های بالادستی دولتی دارند، معمولاً هم از این نهاد انتظار اعتراض به این سبک نیست چرا که مردم آنها را به نام دولت در استان میشناسند.

همین امر هم بر جالب توجه بودن این اعتراض کم سابقه افزوده است.

اینکه بخشی از بدنه خود دولت که از نظر عموم حقوق به نسبت خوبی هم می‌گیرند امروز با چالش معیشت روبرو شده اند یعنی گلایه هایی به برنامه های اقتصادی دولت هست.

فرض کنید این افراد با حقوق نزدیک به 15 میلیون اینطور با سفره خالی روبرو شده اند چه بر سر کارگرها و کارکنان دستگاه های مثل بهزیستی ، ارشاد و…آمده است؟

این سفره خالی وضعیت خیلی از مردم کهگیلویه و بویراحمد است که با تورم عجیب و روزافزون کنونی هر روز بر شدت مشکلات معیشتی آنها افزوده می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355440
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند استانداری گفت:

    ۲۰ میلیون حقوق کجا بود
    متوسط حقوق کارکنان استانداری الان بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون هست
    بیاین تا حکم حقوقی نشونتون بدیم

  2. سازمان همياري گفت:

    حالا ديگه همه فهميدن كه سازمان همياري شهرداري چه بر سر كارمنداش اومده، ما ديگه وقتي كارمنداي استانداري رو ميبينيم بايد بحال سازمان همياري گريست.استاندار محترم ملاحضه فرماييد.دروغ هاي پوچ لطفا نديدن به سازمان

  3. محمدی گفت:

    با سلام
    میانگین حقوق کارکنان استانداری بین 11تا 16 میلیونه، البته هستند افرادی که حقوق بیشتری هم می گیرند ولی قطع یقین بدانید حقوق و سایر پرداختی های کارکنان استانداری پایین تر از میزان تصور شما و عموم است.

  4. کارمندبهزیستی گفت:

    بهزیستی رسمی ۱۸سال کارکارشناسی رسمی ۱۱میلیون کل حکم..آخی وای سازمان ادبار…

  5. حمید گفت:

    متوسط حقوق کارکنان (نه هیأت علمی) دانشگاه یاسوج از بهزیستی و ارشاد هم کمتره!!!!!!!!!!

  6. بهروز گفت:

    حقوق یک کارشناس فنی با مدرک فوق لیسانس عمران به حدود 19 سابقه 12 میلیون در اداره کل نوسازی مدارس استان می باشد حقوقی پایین تر از کارمندان نوسازی در کشور پیدا نمیشه ! ما از آخر اولین هستیم

دیدگاه شما