پنجشنبه 8 تیر 1402 - 11:25

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پلیس/مقصر ۱۰۰ درصد تصادف خونین یاسوج از زبان احمد زاده

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد با بررسی تصادف خونین پلیس راه شیراز یاسوج به ریاست احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید علی احمد زاده ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از این نشست گفت:

“چرا باید جلوی پلیس راه یاسوج به شیراز میوه فروشان و دست فروشان مستقر باشند پلیس راهور نباید اجازه دهد دستفروشان آنجا مستقر شوند، تابلوی توقف ممنوع نصب کند تا هیچ کسی نتواند توقف کند اگر دستفروش‌ها نبودند آن شرایط را نداشتیم.”

“چه ضرورتی دارد پلیس راه اینجا باشد یکی را در مله شوره و یکی را در دشت روم بگذارید.”

“پلیس راه باید جابجا شود، از هر جایی اعتبار می‌خواهد بگذارید تا این کار انجام شود.

شما آنجا خیلی هم کاری ندارید چرا باید همیشه تعداد بسیار زیادی خودرو آنجا متوقف باشد همچنین این سرعت گیر‌های بسیار زیاد آنجا برای چیست؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد گفت: در حادثه پلیس راه یاسوج راه و شهرسازی صد درصد مقصر است چرا از یک خانواده باید پنج نفر کشته شود راه و شهرسازی این همه خطر را پیش‌بینی می‌کرد اما فکر اساسی برای آن نکرد.

وی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: آقای راستا ارشد راه و شهرسازی استان شما هستید شما باید درخواست دهید تا این مشکل برطرف شود من هم آن را در جلسه هیئت دولت مطرح می‌کنم و می‌گویم چنین حوادثی رخ داده و باید پاسخگو باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355434
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اگر کسی به حرف شما گوش دهد بد هم نیست

  2. سروک صحرای صفا گفت:

    استاندار حتما پل ۴و۵ یاسوج را ندید که دیگران را مقصر مو کنند اگر زلزله یا وووو اتفاقی رخ برای شهر یاسوج کی مقصر است

  3. باخ گفت:

    ضعیف ترین استاندار بعد از انقلاب اسلامی ایران احمد زاده هست مردم از زندگی ناامید شده اند

  4. هموطن گفت:

    جناب آقای استاندار
    علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
    این صحبت ها آلام خانواده داغدیده را کم نخواهد کرد ، چرا منفلانه عمل میکنی ، چرا فقط شعار میدین،؟ چرا یه گشت داخل شهر و جاده های منتهی به استان نمیزنی ببینی وضعیت جاده هامون به چه شکلیه؟ ببینی استانی با کمترین جمعیت چرا سالانه باید درصد بالایی در تصادفات جان خودشون رو از دست بدن؟
    رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله در مذمت فردی که مسئولیتی را بدون داشتن شایستگی لازم می‌پذیرد، فرمود «مَنْ تَوَلّی عَمَلا وَ هُوَ یعْلَمُ أنَّهُ لَیسَ لَهُ بِأهْلٍ، فَلْیتُبَّوَءُ مَقْعَدُهُ مِنَ النّارِ» هر که ریاست و مسئولیتی را بپذیرد و بداند که اهلیت آن را ندارد، در قبر و قیامت جایگاه او پر از آتش خواهد شد.

  5. سيامك گفت:

    پس با استناد به اين آيه شريفه سرنوشت آقاي رييسي معلوم شد

دیدگاه شما