چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 13:22

مدیرکل ثبت احوال کشور در کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت ثبت نشانی جدید در سامانه ثبت احوال

بویرنیوز– مدیرکل ثبت احوال کشور گفت: افرادی که نشانی آن‌ها تغییر کرده هر چه سریعتر به سامانه نشانی مراجعه و مشخصات جدید خود را ثبت کنند .

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال و اسناد کشور در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف ثبت احوال تحقق یک سازمان هوشمند و ارائه خدمات غیرحضوری ساده و در دسترس به مردم است.

کارگر افزود در این زمینه اقداماتی از جمله راه اندازی سامانه سهیم است که در آن علاوه بر اطلاعات سببی و نسبی و خانواده افراد در آن گذاشته شده است و خدمات ثبت احوال در آن ایجاد شده است.

وی اضافه کرد : مردم با مراجعه به این سامانه به آدرس sahim.sabteahval.ir می‌توانند خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور بیان داشت سازمان ثبت احوال در کشور به ۲۰۰ دستگاه دولتی خدمات ارائه می‌دهد.

کارگر گفت: تلاش می‌کنیم همه خدمات غیر حضوری برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم فراهم شود.

وی خدمات پایگاه نشانی هم اشاره کرد و گفت: طبق قانون نشانی افراد در پایگاه نشانی سازمان ثبت احوال نگهداری می‌شود و همه دستگاه‌ها موظفند آخرین استعلام نشانی افراد را برای ارائه خدمات از سازمان ثبت احول استعلام و دریافت کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال اضافه کرد: افرادی که نشانی آن‌ها تغییر کرده هر چه سریعتر به سامانه نشانی مراجعه و نشانی جدید خود را ثبت کنند زیرا خدمات دولتی بر اساس نشانی آن‌ها انجام می‌شود.

کارگر افزود: در دو سال گذشته حدود ده میلیون کارت ملی صادر و تحویل متقاضیان شد و کارت‌های ملی تاریخ گذشته تا پایان سال ۱۴۰۵ اعتبار آن‌ها را تمدید کردیم.

گفتنی است در پایان این جلسه پرهیزگاران به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان انتخاب و از خدمات صادقی تقدیر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما