چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 23:59

استعفای دقیقه نودی ۳ مدیر در کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

امروز شاهد استعفای ۳ مدیر در کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در انتخابات مجلس بودیم.

محمدباقر شریفی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در روز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ با حُکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری این استان منصوب شده بود اکنون برای کاندیداتوری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مسئولیت خود استعفاء داده و استعفای او از سوی استاندار پذیرفته شده است.

حجت السلام آیت الله عبدی پور مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت شرکت در انتخابات اسفندماه سال جاری در حوزه کهگیلویه با حضور در دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سمت خود استعفا داد .

نستهن مقدم شهردار سابق یاسوج نیز در جلسه تکریم و معارفه شهردار یاسوچ ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر یاسوج از اعلام کرد؛ با توجه به اینکه امروز آخرین فرصت استعفای مدیران متقاضی حضور در انتخابات است اصرار به کناره گیری کردم .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355084
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    یکی را به حانه ندادند راه همی گشت می گفت منم کدخدا!!!!!

  2. غضنفر گفت:

    فقط تاج

  3. ناشناس گفت:

    بابا مقدم را برداشتن
    کجا برای مجلس استعفا داده؟!

  4. میثم گفت:

    شهرداریاسوج نه برای انتخابات مجلس بلکه بعداز اعتصاب کارکنان شهرداری و نارضایتی عموم مردم ازعملکردشهردار و مخالفت اکثر اعضای شورای شهر با ادامه ی حضور مقدم مجبوربه استعفا شد، هرجند سه نفرازاعضای شورا بانادیده گرفتن واقعیت موجود دل درحضوربیشتراقای مقدم به عنوان شهردار داشتند.!!!

  5. ناشناس گفت:

    فقط دکتر جلیل بهشتی جوان باسواد

دیدگاه شما