شنبه 20 خرداد 1402 - 17:11

ماجرای تیراندازی شبانه در گچساران

بویرنیوز– فرمانده انتظامی گچساران در پی انتشار اخبار وکلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به فعالان رسانه ای و اصحاب رسانه توضیحاتی را ارائه کرد.

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برابر اعلام خبر به پلیس ۱۱۰ سریعا ماموران کلانتری۱۲ و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی مقام محترم قضایی به صحنه محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در محل مشاهده شد که تعداد ۵ نفر به هویتهای معلوم براثر تیراندازی با سلاح شکاری و اصابت ساچمه، زخمی شده اند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: سریعا با هماهنگی مقام قضایی مستندات صحنه و فیلم های دوربین های مداربسته محل بررسی و مستندات جمع آوری و پرونده ای در این زمینه تشکیل و با صدوردستورات قضایی مقتضی، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفته است.

خادمیان عنوان کرد: باتوجه به تحقیقات اولیه از شکات و مظنون بودن به افرادی ،برابر دستور قضایی افراد مورد نظر احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و پرونده مفتوح ودر حال رسیدگی است.

وی گفت: ضمنا برابر استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص گردید افراد مجروح شده در این حادثه از اصحاب رسانه نبوده و فقط فعال فضای مجازی (پیج شخصی) دارند.

فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به انتشار اخبار ودرج مطالبی خلاف واقع قطعا ضمن شناسایی، با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع وقانونی صورت خواهد گرفت و از مردم شریف شهرستان گچساران خواست به شایعات توجهی نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما