چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 18:42

مشکل نهضت ملی در گچساران حل میشود

بویرنیوز– مدیر شعب بانک مسکن استان به همراه حوزه حراست و رؤسای شعب شهر دوگنبدان با روانبخش دیهیم، فرماندار شهرستان گچساران در راستای بررسی و تبادل نظر در خصوص مشکلات پروژه های نهضت ملی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مدیر شعب استان ضمن تشکر از فرماندار گچساران به دلیل تلاش بی وقفه جهت برطرف شدن مشکلات سایت های نهضت ملی در گچساران اظهار کرد: انعقاد قرارداد با شرکت های معرفی شده شروع شده و طی هفته های آتی، انعقاد قراردادها با ارایه مدارک مورد نیاز توسط شرکت ها ادامه خواهد یافت.

محمد اکبری ضمن اشاره به پیشرفت خوب پروژه 288 واحدی بنیاد مسکن ابراز امیدواری کرد که سایر پروژه ها نیز بتوانند با تسریع در تکمیل و ارائه مدارک نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

مدیر شعب استان در پایان گفت: بانک مسکن تمام تلاش خود را برای کمک به پیشبرد نهضت ملی به کار خواهد بست و تا جایی که قوانین و مقررات بالادستی اجازده دهد از هیچ همکاری و کمکی به پیمانکاران جهت تسریع بخشی به نهضت ملی دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار که با حضور محمدرضا عابدی، ریاست راه و شهرسازی شهرستان گچساران، نیز همراه بود، فرماندار گچساران از زحمات کارکنان بانک مسکن در خدمات رسانی به مردم علی الخصوص در طرح نهضت ملی مسکن تقدیر کرد.

پس از این دیدار نیز مسئولین بانک مسکن به همراه رئیس راه و شهرسازی شهرستان از پروژهای نهضت ملی گچساران بازدید میدانی به عمل آورده و به گفتگو با پیمانکاران و بررسی مشکلات آنان پرداختند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354859
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما