چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 7:46

نامه سید ناصر به جاودان سیرت/از تایید دخالت در انتصابات تا شروع یک فتنه قومیتی!/چرا قوه مجریه در استان اینقدر ضعیف شده؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در روزهای اخیر چند اتفاق در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موجب بروز حواشی زیادی برای این دانشگاه مثلاً تخصصی!! شده است.

شروع این اتفاقات با انتصاب فردی در مجموعه قراردادها بود، فردی که به گفته برخی اهالی دانشگاه در یک دوره اخراجی مرکز بیمارستان جلیل بود و سپس به کار برگشت و در ادامه هم مسئولیت های کوچکی گرفت و در نهایت با حکم جاودان سیرت به امور قراردادهای دانشگاه رسید.

پس از این انتصاب شاهد استعفا و تحصن دسته جمعی برخی مدیران و معاون توسعه این دانشگاه بودیم.

در نهایت نیز بابویی ؛ معاون توسعه این دانشگاه از سمت خود استعفا کرد و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز با آن موافقت کرد.

این تغییرات با واکنش سید ناصر حسینی پور؛ نماینده گچساران روبرو شد ، نماینده گچساران نامه ای نوشت که دو نکته مهم داشت:

شاید من اولین کسی بودم که در چند دهۀ اخیر علی‌رغم مخالفت‌های جدی بزرگان حوزه انتخابیه‌ام تلاش نمودم تا با پیشنهاد و حمایت از جنابعالی، از ارتفاع دیوارِ بی‌اعتمادیِ ایجاد شده مابین دو حوزه انتخابیه بکاهم. هدف تلاش برای افزودن سرمایه اجتماعی استانم بود. اما جنابعالی چنان ضربه‌ای به تلاش برای ایجاد اتحادِ درون استانی زدید که شاید دیگر کسی در آینده جرأت قدم گذاشتن در این مسیر را نداشته باشد.

شما ضربه جبران‌ناپذیری به سرمایه اجتماعی و اتحاد درون استان وارد کردید که تا سال‌ها قابلیت جبران نخواهد داشت. باید عرض کنم که با این اقدام شما، شاید بنده آخرین نفری بودم که در این مسیر گام گذاشت.

پی نوشت:

مردم این دو حوزه انتخابیه مشکلی با هم ندارند، این سیاست مداران هستند که با اقدامات نسنجیده فاصله انداخته اند، اینکه شما نفر اول و یا آخری باشید که در راستای اتحاد بویراحمد و گچساران گام برمیدارید را به پای تهدید و شروع یک مساله قومیتی نمیگذاریم و به پای ناپختگی در سیاست میگذاریم!

قوه مجریه و شورای نگهبان هم نباید ساکت بنشینند، این تایید قاطع دخالت در انتصابات هم زیر سوال بردن استقلال قوه مجریه است و هم اینکه شورای نگهبان در رسالتش کوتاهی کرده!

آقای استاندار این دانشگاه مثلاً دانشگاه تخصصی بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد است، بخاطر جان مردم هم شده سامانی به این دانشگاه بدهید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354832
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    روشنفکر و حسینی هر دو باید رد صلاحیت بشن

  2. ناشناس گفت:

    کار شما نمایده ها دقیقا اختلاف افکنی بین مردم استان هست . امیدوارم مردم خودشون اتحاد داشته باشند و توجهی به شماها نکنند .

دیدگاه شما