سه شنبه 9 خرداد 1402 - 14:27

افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد/حواشی که پای پلیس را هم به این مراسم کشاند/ماجرای یک میهمانی شبانه و تخلفاتی که راست و دروغش معلوم نشد!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج برگزار شد.

با برگزاری مجمع انتخاباتی، “خداداد افشاریان” به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

بعد از فراز و نشیب، ظهر روز سه‌شنبه نهم خرداد ماه ۱۴۰۲ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار و از بین دو کاندیدا، خداداد افشاریان به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

در ادامه این مجمع انتخاباتی و با توجه به اعلام انصراف ۳ کاندیدای دیگر، رای‌گیری برای انتخاب از بین دو نامزد انجام شد.

حاکیست که پس از شمارش آراء، خداداد افشاریان با کسب ۲ رای و اکثریت قاطع به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

در این مجمع انتخاباتی، سیاوش باقرنژاد ۲ رأی کسب کرد.

و اما در ادامه گفت و گوی بویرنیوز با سیاوش باقرنژاد نامزد و فرد دوم این انتخابات را  می خوانید:

در خصوص انتخابات امروز و نحوه برگزاری ، انتقاد اول این است که با همه حواشی که دارد و مستندات آن هم در همه دستگاه هایی که باید، ارائه شده است اما یا این اسناد در دست بررسی است و یا اینکه مدقن ندانسته و ورود نکردند و یا کم کاری شده نمیدانم!

فشار آقای افشاریان به دلیل اینکه در هیئت رئیسه است و رئیس کمیته داوران است و در بدنه هیئت رئیسه نفوذ دارد فشار ویژه ای آورد که این مجمع به هر قیمتی برگزار شود.

ما تلاش زیادی کردیم، خب بار اول انتخابات لغو شد و هدفمان این بود تا بررسی دقیق صلاحیت ها انتخابات به تعویق بیفتد اما زورمان نرسید!

خب در این دولت خوشبختانه اراده مبارزه با ویژه خواری، رانت و فساد مالی زیاد است، خب مثلا مواردی را در فدراسیون داشتیم که بخاطر تخلفات جزئی به برکناری و حتی عدم اجازه به ورود به فدراسیون فوتبال محکوم شد اما در این فقره آن اراده و سرعتی که باید را مشاهده نمیکنیم.

دغدغه بنده فوتبال و جوانان این استان است، چرا که نیازی به ریاست این مجموعه ندارم.

تلاش ما حرکت در مسیر آرمان های انقلاب است، این موضوع را مردم این استان بارها ثابت کرده اند که با وجود جمعیت اندک اما همواره پشتیبان این کشور بوده اند.

خوشحالم در این مجمع 2 رای پاک آوردم و این دو رای نشان داد هنوز هستند کسانی که ضد فساد و ضد لابی گری و زد و بند هستند.

و نکته مهم:

وقتی شب مجمع شاهدیم که اعضای مجمع در منزل شخصی کاندیدای خاص سکونت داشته اند نمیشود انتظار یک انتخابات پاک و بی طرف داشت، خب اینها باید هتل رزرو میکردند اما نکردند.

اراده ای از برخورد با افشاریان از سوی مجمع ندیدم!

حواشی:

در این مراسم برخی تنش های شدید در میان افراد حاضر در مراسم باعث شد یگانی از پلیس کهگیلویه و بویراحمد به جهت برقراری امنیت در محل برگزاری این مراسم پیش بینی شود!

ارائه برخی از آمارها از سوء استفاده از فوتبال و در خصوص افشاریان در این مراسم جالب توجه بود که قطعاً باید توسط سازمان های نظارتی بررسی و نتیجه آن به مردم داده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354812
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما