جمعه 5 خرداد 1402 - 19:57

واکنش تند امام جمعه یاسوج از تغییر مکرر برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز ، امام جمعه یاسوج از موضوع استعفاهای دسته جمعی در استان به شدت انتقاد کرد.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ولادت حضرت رضا و ایام دهه کرامت گفت: پیامبر می فرماید هر کسی که مرقد حضرت رضا را زیارت کند خداوند بهشت را برای او در نظر می‌گیرد و امام رضا می فرماید هرکس برای زیارت من بار سفر بندد و مرا زیارت کند به مثابه این است که پیامبر را زیارت کرده است.

در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به دو موضوع مهم اشاره کرد و خطاب به مسئولان استانی گفت: فردی را به عنوان مدیرکل انتخاب می‌کنند و سپس در کمترین زمان ممکن او را برمی‌دارند.

وی گفت: اگر ملاک گذاشتن مدیرکل و رئیس سازمان انسان های توانمند و متعهد و متخصص هستند از اول چنین افرادی را انتخاب کنید تا نیازی نباشد آنها در کمترین زمان ممکن برکنار شوند مگر پست‌ها جای آزمایش و خطاست؟

امام جمعه یاسوج گفت: اگر کسی برنامه خوبی دارد و متخصص و متعهد است از او حمایت کنید دنبال حرف این و آن نباشید که این گونه حرکت ها مشکل به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه با عوض کردن‌های پی در پی کار پیش نمی‌رود گفت: این یک خسارت بزرگ برای انقلاب و مردم است از همان اول باید انتخاب خودتان را بکنید.

حسینی در ادامه به مشکلی دیگر در استان که آن را شورش اداری نامید اشاهره کرد و گفت: یک عده می‌گویند چون فلان آدم را عوض کردی استعفا می‌دهیم که معنای آن شورش اداری است.

امام جمعه یاسوج افزود: شورش اداری کار خطرناکی است این کارها یعنی چه؟ شما حق ندارید که چنین کاری انجام دهید. با این کارها باید برخورد جدی شود.fars

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد