پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 11:25

اقامت و گردشگری | بهترین غذای کهگیلویه و بویراحمد کجا سرو می‌شود ؟

سرویس گردشگری – پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

شاید برای شما هم پیش آمده که به سایر استان ها سفر کرده باشید، خب در آنجا قطعاً یکی از ضروریات مهم غذا است.

هیچکس دوست ندارد پولش را برای غذایی بدهد که کیفیت خاصی ندارد، آنهم در شرایط کنونی که قیمت ها بالا است و به تبع هزینه غذا هم کمی بالا!

در کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان ها کمی انتخاب یک رستوران خوب و با کیفیت مشکل است ، البته در یاسوج، مرکز استان این مسأله کمی راحت میشود چرا که انتخاب ها فراوان است و البته رستوران های خوبی هم وجود دارد.

اما یک رستوران در استان و در یاسوج وجود دارد که هم تنوع آن بی نظیر است و هم کیفیت آن و از طرفی فضای رستوران هم منحصر به فرد است.

رستوران های هتل المپیک باقری بر بام یاسوج

رستوران مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج شامل دو رستوران گردان با تراسی زیبا بر بام یاسوج و سالن پذیرایی ۲۵۰ نفره است.

قطعاً برای شما هم نشستن در یک رستوران گردان با فضای دید رودخانه بشار، کوه دنا و منطقه زیبای سروک جذابیت قابل توجهی خواهد داشت.

این فضا آنچنان زیبا است که خیلی ها برای عکس های یادگاری شان، رستوران گردان هتل المپیک می‌شود اولویت نخستشان.

در کنار این زیبایی اما با تدارک تیم ویژه آشپزی و بهره گیری از مواد تازه و به روز ، غذاهای باکیفیتی را به مردم عرضه می‌کند.

قطعاً اگر روزی مشتری رستوران این مجتمع شدید ، نه تنها باز اخرتان نیست که با توجه به کیفیت قابل توجه غذاها، بازاریاب و تبلیغ کننده رستوران این مجتمع هم خواهید شد.

قیمت ها چطوره ؟!

شاید به نظر شما به واسطه امکانات و شرایط خاص این مجتمع ۵ ستاره، قیمت ها بالا باشد اما اینطور نیست. قیمت های این مجتمع در حد سایر رستوران های یاسوج و بر اساس قیمت های اتحادیه تعیین شده تا همه بتوانند از این امکان مجتمع استفاده کنند.

قطعاً اگر این مجتمع در این حد و اندازه مثلاً در شیراز و یا اصفهان بود باید هزینه زیادی برای استفاده از آن می‌کردید اما این مجتمع با هزینه های معمولی در دسترس همه مردم قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسخت گفت:

    مردم وزورتماته بایمجون ایسون بیان برن رستوران…موارزوهای محال…

  2. ناشناس گفت:

    ای کاکاایمااگه همی فقط دوکیلوماست بتریم بسونیم بی نون بخریم شاهکارکردیم به خداگیرمون نیاهم ،،،رستوران رتن ایمافقط بایدمن خوبینیم ،،نوش جان هرکه ایتره ..

دیدگاه شما