یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 13:17

برنامه های ویژه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲٠٠ برنامه طی هفته معلم در مناطق مختلف استان اجرایی می شود.

حسنعلی عزت‌خواه روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت:

با پوشش تمام شهرستان‌ها، ۲٠٠ برنامه طی هفته معلم در استان اجرایی می‌شود.

آینده جامعه به دست آموزش و پرورش رقم می خورد هرگونه توسعه و پیشرفت کشور در گرو توسعه و پیشرفت این نهاد است،  امروز در سند تحول بنیادین به دنبال آموزش و پرورش تراز هستیم، جامعه تراز از آموزش و پرورش تراز شکل می‌گیرد، هفته معلم لیله القدر آموزش و پرورش است.

معلمان ویژگی های انقلابی را در خود تقویت کنند، معلم انقلابی همیشه باید آماده مقابله با دشمنان باشد، جهاد علمی را فراموش نکند و مانند سد آهنین باشد همچنین با بصیرت و اهل عمل باشد.

بزرگی و عظمت یک کشور بستگی به معلمان یک جامعه دارد اگر ‌معلمان وسعت قلبها را خوب بالا ببرند وسعت جغرافیایی را خواهیم دید مهمترین رکن تمدن سازی آموزش و پرورش است،معلم سفیر آزادی و منادی بیداری است.

به مناسبت هفته معلم، ۸۰ نفر از دانش آموزان زائر اولی به مشهد اعزام شدند، ۱۷ نفر از معلمان ما با رهبر معظم‌انقلاب دیدار خواهند کرد، امسال از همه اقشار که با آموزش و پرورش همکاری داشتند اعزام کردیم.

تجدید پیمان با شهدا، دیدار برخی از معلمان با رهبر انقلاب، پویش بوسه بر دستان معلم، اهدای لوح تقدیر به تک تک معلمان، گرامی داشت یادبود معلم شهید ابراهیم همت و شهدای این عرصه از برنامه های این هفته است.

حضور در مدارس و تجلیل از معلمان، برگزاری یادواره شهدای معلم، برگزاری نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، اعزام ۴۰ نفر از معلمان به مشهد مقدس و گذراندن دوره طرح ولایت  تجلیل از پیشکسوتان نیز در دستور کار این هفته قرار دارد.

مجموعا ۲۰۰ برنامه در استان و شهرستان ها به مناسبت هفته معلم برگزار می شود ، برگزاری پویش دانش آموزی سپاس معلم و همایش بانوان فرهنگی از دیگر برنامه های این هفته است.

کسب رتبه سوم کشور در شاخص های توسعه کار و دانش را داشتیم، کسب رتبه ممتاز کشوری در کاهش و تجمیع فنی و حرفه ای و کار و دانش، ارتقای سهم خرید تجهیزات کارگاهی از ۲ میلیارد به ۱۴ میلیارد تومان، دریافت ۱۰‌میلیارد تومان از کسب رتبه های کشوری، دریافت یک دستگاه خودرو، توزیع ۱۵۰ کامپیوتر از دیگر مزایای دریافت این رتبه ممتاز بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما