یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 12:58

وعده افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به 4 روز در هفته/+جزئیات

بویرنیوز– مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج گفت: دو پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی قشم ایر در این فرودگاه برقرار می شود.

“عنایت انصاری” در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده هواپیمایی قشم ایر این هفته دو پرواز فوق العاده در فرودگاه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مقصد تهران و بلعکس خواهد داشت که در صورت استقبال دائمی و برنامه‌ای خواهد شد.

وی اظهار کرد: دو پرواز هواپیمایی قشم‌ایر روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با ورود ساعت ۹ صبح و خروج ساعت ۱۰ صبح و روز دوشنبه ورود ساعت ۱۶ و خروج ساعت ۱۷ خواهد بود.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج وظیفه مدیران فرودگاه را مهیا کردن امکانات و تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در فرودگاه یاسوج شرایط برای پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا شده است.

انصاری تصریح کرد: برقراری پرواز اول به درخواست مردم و دوم به پیگیری‌های مقامات عالی استان بستگی دارد.

وی ادامه داد: بنده در جریان حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار هستم و اخیرا سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی دستور داده نسبت به برقراری پرواز در یاسوج اقدام نمایند و طبق آخرین پیگیری بنده مقرر شده نیمه دوم اردیبهشت برنامه پروازی ارائه کنند.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج عنوان کرد: ما آمادگی افزایش پرواز و یا پذیرش مسیرهای جدید و همچنین برقراری پروازهای بین المللی را داریم حتی مهر ورود و خروج مرز هوایی را هم تحویل فرماندهی پلیس مهاجرت استان دادیم، حال باید مقامات عالی استان از مقامات ارشد کشوری در وزارت راه و یا هیئت دولت مطالبه کنند.

انصاری اظهارکرد: در مورد برقراری پروازهای نجف ما از مدیرکل سازمان حج و زیارت استان درخواست برقراری پرواز کردیم ولیکن رسما پاسخ داده‌اند که مردم این استان توان مالی لازم برای این سفر هوایی زیارتی را ندارند و آن تعداد اندک هم زمینی سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال ما وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام داده‌ایم و آمادگی ۱۰۰ درصد برای پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی را اعلام کرده‌ایم.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج تاکید کرد: در حال حاضر روزهای شنبه و چهارشنبه در مسیر تهران با شرکت ماهان پرواز برقرار بوده که با پیگیری‌های مستمر استاندار قول روزانه شدن پروازهای تهران را تا آخر اردیبهشت داده‌اند.

به گزارش ایسنا، انصاری بیان کرد: مشکل سد راه افزایش پروازهای این فرودگاه تمایل نداشتن شرکت‌های هواپیمایی بعد از سانحه سقوط هواپیما است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام هزینه بلیت چنده

دیدگاه شما