شنبه 26 فروردین 1402 - 11:30

یک دورهمی خاص به همت مدیر هتل المپیک یاسوج

🅾 بویرنیوز– میزبانی رمضانی از یادگاران دفاع مقدس

🔹 در شب ۲۳ رمضان با حضور امامت جمعه زرین شهر و فولادشهر برگزار شد .

🔻طی مراسمی از سوی حاج توکل آزادی مدیر اجرایی هییت رزمندگان اسلام فولادشهر در راستای تکریم ماه پر خیر و برکت رمضان و بر پایی سفره ضیافت افطاری برای روزه داران ، در شب ۲۳ رمضان به دعوت وی تعدادی از یادگاران دوران دفاع مقدس در منزل وی حاضر شدند .

🔻در این مراسم باقریان امام جمعه زرین شهر پیرامون عظمت شب ۲۳ رمضان و فلسفه بندگی خداوند در ماه مبارک رمضان و سیر تکاملی زندگی انسان پس از مرگ سخنانی ایراد کرد و در پایان درگذشت دلخراش فرزند حاج توکل آزادی بهمراه همسر مکرمه وی را خدمت خانواده ایشان تسلیت  گفت و برای انان طلب مغفرت کرد و بطور جمعی قرائت فاتحه نمود . در ادامه مداحان و ذاکرین اهلبیت ، ذکر کوتاه مناجات رمضانی داشته و برای فرج حضرت ولی عصر (عج) دعا کردند.

توکل آزادی ؛ مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج که مدیر اجرایی هییت رزمندگان اسلام فولادشهر نیز هست، در حاشیه این مراسم گفت:

ما میزبان افرادی بودیم که وجودشان باعث امنیت و آرامش مراسمات امروز ما در جای جای کشور است.

رشادت این دلیر مردان بود که امروز باعث شده کسی جرأت نگاه بد به کیان این مرز و بوم را نداشته باشد.

حضور این عزیزان در شب قدر پیام مهمی دارد ، ایستادگی در پای اندیشه عدالت خواهی، آزادگی و پایمردی در حمایت از اصل و بن حکومت اسلامی کشور موضوعاتی است که هیچ وقت کهنه نمیشود ، این کهنه سربازان جمع شدند تا بار دیگر ضمن گرامیداشت مقام شب های با ارزش قدر، روایت گر ایستادگی ها باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354049
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما