شنبه 19 فروردین 1402 - 19:48

یک افطاری خاص در بزرگترین مجتمع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد/+تخفیف ویژه رستوران

افطاری ویژه با ۱۰ درصد تخفیف به منوی شام هتل المپیک یاسوج اضافه شد.

به گزارش بویرنیوز، توکل آزادی با تبریک ماه مبارک رمضان، از ایجاد یک فضای جدید در هتل المپیک خبر داد و افزود: مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک با ایجاد آلاچیق های سنتی به همراه امکاناتی جذاب، فضایی دیدنی برای علاقه مندان به کافه های سنتی را فراهم کرده است.

 

مدیر مجتمع هتل المپیک گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این مجتمع به همراه شام برای میهمانان این مجموعه بسته افطاری ویژه با تخفیف ۱۰ درصدی را در نظر گرفته است.

آزادی گفت: هم در رستوران گردان و هم سالن نارین این مجتمع انواع غذاهای سنتی، فست فود و خوراک با کیفیتی متفاوت و با استفاده از مواد درجه ۱ پیش بینی شده تا همه ذائقه ها را بتواند به خوبی پوشش دهد.

وی گفت: قیمت های انواع خدمات از جمله رستوران و کافه های مجتمع در معمولی ترین حالت حفظ شده و از نظر کیفیت میتوان گفت قیمت ارزانی به نسبت سایر واحد‌های رستورانی دارد، این نیز برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات مجتمع برای عموم مردم پیش بینی شده است.

او گفت: این مجتمع اکنون با رستوران گردان ، کافه سنتی و مدرن ، شهربازی ، بیلیارد ، بولینگ، بدنسازی ، استخر، ماساژ، سالن کنفرانس، اتاق های اقامت به روز و… در منطقه ای ویژه با وسعت دیدی فوق العاده زیبا میزبان میهمانان داخلی و خارجی و البته مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد است.

آزادی در خصوص قیمت ها هم گفت: تغییری تاکنون در قیمت ها دیده نشده و البته سعی شده با حفظ کیفیت بالا قیمت ها مثل معمولی ترین مراکز تفریحی و گردشگری باشد تا عموم مردم بتوانند استفاده کنند علآوه بر آن جشنواره های مختلف یا تخفیف های ویژه هم مستمراً لحاظ میشود که بخش اکثر مردم بتوانند از فضایی که به خودشان تعلق دارد ، بهره مند شوند.

به گزارش بویرنیوز، مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج جزو معدود مراکز تفریحی ، رستورانی و گردشگری  است که در ایام ماه مبارک رمضان بسته های ویژه ای را برای همه سلائق به ویژه برای دوست داران این ماه تدارک دیده است که خود یک فرهنگ سازی مناسب در شرایط کنونی محسوب می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353934
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما