دوشنبه 14 فروردین 1402 - 13:00

کنایه انتخاباتی موحد: اگر بعد از من یک متر آسفالت شده بیان کنید

بویرنیوز– جلسه شورای اداری بخش چاروسا با حضور نماینده شهرستان کهگیلویه، فرماندار، بخشدار و دیگر مسولان این بخش برگزار شد.

عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در این جلسه   خطاب به نماینده گفت، پیگیری هایی که برای ورزشگاه قلعه رئیسی توسط شما در سال گذشته انجام شد بسیار بیشتر از ۱۸ سال گذشته بوده و از سه طریق متمم سفر ، بودجه استانی و ملی سعی پیش بینی بودجه برای ورزشگاه صورت گرفته که تخصیص دست ما نیست.

در بحث راهداری اظهار  داشت، خدماتی که در سال ۱۴۰۱ انجام شده نسبت به ۱۲-۱۰ گذشته قابل مقایسه نیست و اداره راه چنان پروژه های بسیاری دارد که شرکت های مشاور به کمبود ناظر برخوردند من به یاد دارم طی سال های گذشته هیچ پروژه ای در راهداری فعال نبود به طوری که فقط ۵ کیلومتر محور قلعه رئیسی درسال ۹۹ بود که به علت کمبود پروژه ۵ ناظر برای پروژه بود و یکی از مسئولین باندپایه استانی بعد از خط کشی جاده بیان کرد جاده قلعه رئیسی ۴ بانده شده است .

بحث زیرسازی ،بهسازی و آسفالت بسیاری از روستاها در دستور کار قرار دارد و بودجه ای برای روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز وجود دارد.دکل ایرانسل نیز برای روستاهای المور ،گراب و چندار پیش بینی شده است.

حجه الاسلام موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در این  جلسه گفت: در بحث راه روستایی اگر بعد از نمایندگی من ذره ای آسفالت اضافه شده باشد بیان کنید .در این مدت کارهای بسیاری انجام شده اما حق مردم بیشتر است و تلاش می کنیم .

هنگامی که آمدم ورزشگاه یک زمین خالی بود و تلاش هایی جهت اعتبار داشته ام و دارم و شما دقیقا برآورد کنید برای پایان ورزشگاه چقدر بودجه نیاز است .

در چندین مورد از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درخواست داشتیم به استان بیایند و مشکلات مناطق گردشگری را پیگیری کنند و هنوز عملی نشد اما قطعا در تهران پیگیر مشکلات مناطق گردشگری خواهیم بود.

حجت الاسلام موحد مهم ترین کار را شهرستانی شدن قلعه رئیسی دانستند و بیان داشتند راه خروج از بن بست چاروسا محور پل بریم به چرام،دهدشت و اتصال به باغملک است و انشاالله سال جدید پیشرفت خوبی داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گفت:

    حالا اگه شما یه مترکارعمرانی کردی بگو کجا

دیدگاه شما