پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 21:06

ماجرای تغییر ۸ ذیحساب در کهگیلویه و بویراحمد/اقدام قابل توجه شریف پور برای حاکمیت سلامت مالی در ادارات استان

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

در هفته های اخیر شاهد تغییر ۸ ذیحساب در کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

این تغییرات بدین نحو بود:

حمید مرادی به عنوان ذی‌حساب استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گودرز خاتمی به عنوان ذی‌حساب اداره کل ثبت اسناد و اداره کل راهداری و حمل و نقل حاده‌ای، جان‌محمد رهزادی به عنوان ذی‌حساب دادگستری و سازمان بازرسی، جعفری به عنوان ذی‌حساب اداره کل نوسازی مدارس، عزیزاله دولت‌خواه به عنوان ذی‌حسلاب اداره کل فنی و حرفه‌ای، شهین شهبازی به عنوان ذی‌حساب اداره کل ثبت احوال و سال‌افزون به عنوان ذی حساب پزشکی قانونی منصوب شدند.

در پی این تغییرات، این نگرانی به ویژه برای پیمانکاران طرح های عمرانی وجود داشت که این تغییر و پروسه زمانبر تعریف توکن امضاء ذیحساب جدید زمانبر می‌شود و به سال ۱۴۰۲ کشیده می‌شود.

اما با پیگیری شخصی و مستمر طاهر شریف پور؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در کمتر از ۲۴ ساعت توکن های جدید تحویل ذیحسابان شد تا خللی در امورات مالی دستگاه های استان به وجود نیاید.

این تغییرات که به احتمال زیاد ادامه دار است و هدف آن اطمینان از سلامت امور مالی دستگاه های استان است موجب استقبال کارکنان و ذینفعان سازمان های استان شده است.

یکی از نگرانی ها در باب ذیحسابان به حضور چند ساله برخی ذیحسابان در تعدادی از ادارات و حواشی مرتبط با آن برمی‌گردد، در این دوره اما شریف پور ترجیح داده با گردشی کردن ذیحسابان، زمینه برخی حرف و حدیث ها را بگیرد.

قطعاً این اقدام یک هدف عمده را دنبال می‌کند ، بستن گلوگاه های احتمالی فساد مالی در حوزه مالی و ذیحسابی، بدون شک این کوتاه کردن عمر حضور ذیحسابان در دستگاه های استان باعث می‌شود از برقراری ارتباطات ناسالم در حوزه ذیحسابی جلوگیری شود و این یعنی کمک به سلامت مالی ادارات که اقدامی بسیار ارزشمند است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353643
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شریف پور انسانی پاکدست ،صادق،و مترحم است از خصوصیات دیگرش هوش بالایی دارد بطوریکه اگر در مورد موضوعی در حال بحث و گفتگو باشد و برای مثلا نیم ساعت موضوع دیگری پیشبیاید و بحث حول محور دیگری بچرخد بعد از نیم ساعت که موضوع جدید تموم شد باز دنباله موضوع قبلی را با شخص قبلی ادامه میدهد و دقیقا میداند تا کجا با وی صحبت کرده و کجا باید شروع نماید. تغیر ذیحساب نیست بلکه جابجایی ذیحساب هست و این روند دو سال روندی بسیار خوب و مفید هست که انشاءاله تداوم داشته باشد ،وی بسیار پیگیر امور محوله تا نتیجه نهایی میباشد بالاخص ارباب رجوعان

  2. کارشناس گفت:

    تراز مالی همه هشت ذیحسابانی که بقولا تغییر دادید به اندازه علوم پزشکی به تنهایی نمی شود

  3. محمد گفت:

    ذیحساب اداره….. فقط با نفوذ و رانت دختر خود را به اداره ….قالب کرد

دیدگاه شما