سه شنبه 16 اسفند 1401 - 9:12

تنش در اردوگاه اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد/یک مطالبه اصولگرایان استان از رئیسی!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

این روزها شاهد تنش در میان اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، تنشی که میتوان گفت فضای سیاسی استان را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است.

از خائن نامیدن بزرگواری تا ضعیف ترین استاندار!

درست در هفته های اخیر بود که فرماندار کهگیلویه در اظهاراتی تند بزرگواری را خائن خطاب کرد.

این خطاب به دلیل بحث و جدل هایی در خصوص مرز کهگیلویه و گچساران رخ داد. بزرگواری اما ترجیح داد در مقابل این سخنان سکوت کند و به این نکته که فرماندار در قد و قوراه ای نیست که بخواهد با او گلاویز شود موقتا سکوت کرد.

بزگواری که پیشتر نیز احمد زاده را ضعیف ترین استاندار تاریخ خوانده بود حالا با تندی بیشتری مواردی را در خصوص استاندار بیان کرد:

نامه او به استاندار چند جمله کلیدی داشت:

او از یک پیام خصوصی استاندار گفت با این مضمون: “منتظر جسارت مردانه شما هستم تا اگر در وجودتان هست هر آنچه در باره حقیر می‌دانید آشکار سازید.”

او سپس استاندار را تشنه قدرت و نه خدمت توصیف و گفت احمد زاده بهتر این است بجای ناله‌های صوری و اشک‌های فریبکارانه واقعیت را ببینید و حرف دل مردم را بشنود.

بزرگواری خشمگین از بحث در خصوص چماق لری معروفش، معرفی گزینه منصوب به خودش برای مدیریت یکی از ادارات استان را به پیشنهاد توسط محمد رحیم دهراب پور حواله کرد.

تنش دیگر را باید به جلسه روزهای اخیر در خصوص مسائل ایثارگران مرتبط دانست، ادعای برخی آمار استخدامی توسط کیان دهراب پور؛ مدیر معزول بیمه سلامت در نهایت اخراج و عزل او توسط استاندار را در پی داشته است.

در نهایت آنطور که از اردوگاه اصولگرایان به گوش میرسد مطالبه جدی بر از آنها در سفر رئیسی به استان، و البته پیگیری ها از هم اکنون، برخورد با استاندار است.

البته گلایه استاندار از برخی طیف های سیاسی بی ربط با این جریانات نیست، احمد زاده بارها از دخالت و فشار جناح های سیاسی برای دخل و تصرف در انتصابات گفته است.

استاندار نگرانی هایی در گذشته در خصوص معرفی مدیران داشته ، او قبلاً در همایش جوانان انقلابی در مصلی یاسوج گفت:

بعد از انتصاب بعنوان استاندار تلاش کردم تغییری در وضع موجود ایجاد کنم برای این تغییر خودم  از افرادی شناخت داشتم اما بخشی را باید از دیگران(روحانیت و نمایندگان ادوار  گذشته و کنونی مجلس، نیروهای ولایی) کمک می‌گرفتم به همین دلیل لیست‌های متعددی در اختیار ما قرار گرفت و مدت‌ها روی این لیست‌ها کار شد، اما اقرار می‌کنم بسیاری نیروهای شایسته در آن لیست نبودند یا ما نتوانستیم استفاده کنیم.

معیار ما برای انتخاب نیروی ولایی آنهایی بودند که به دولت آیت‌الله رئیسی رای داده و او را قبول داشتند، پیشینه برخی افراد این است که همیشه نیروی انقلابی بوده که چنین نیروهایی ارجح هستند، گاهی هم بوده که فردی نوسانات سیاسی داشته اما بالاخره دولت کنونی را انتخاب کرده قبول دارد و حمایت می‌کند که این نیروها را نمی‌شود نادیده گرفت اما بر سر این موضوع اینجا زیاد به من خرده گرفته می‌شود.

حالا اما ارتباط جریانات سیاسی دایه دار حمایت از رئیس جمهور با مجموعه استانداری به شدت گل آلود شده است.

باید دید در سفر آتی رئیسی یه استان آیا مجالی برای اظهار نظرات اصولگرایان می ماند و یا اینکه همچنان نقادی ها در هیمن فضای مجازی و گاهاً با پیام های شخصی به کار خود ادامه می دهد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353502
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مندنی گفت:

    بیشتر مدیران اصلا اصولگرا نیستند کدام اصولگرا از صمت و راه بقیه ای که همیشه منافع طلب بودند بیشتر این مدیران ظاهری با دولت همراه هستند علت نا کارامدی همین هست واقعا ما نمیدانیم دم خروس قبول کنیم ا قسم حضرت عباس اقای احمد زاده خیلی ضعیف عمل کرده ای در مورد انتخاب مدیران بیشتر این مدیران نه انقلابی هستند و نه کارکن فقط منفعت طلبند جناب دکتر

  2. ناشناس گفت:

    هنوز به خاطر مدیر بیمه سلامت میسوزی
    بسوز تا بمیری

  3. ناشناس گفت:

    شیران روز
    بزرگواری
    کیان دهراب پور

  4. ناشناس گفت:

    به نظر میرسه نیروهای اصولگرای واقی در حال حاضر مخالف استاندار هستند
    گروهی اصولگرانما قدرت را در دست گرفته و به پشتوانه نمایندگان فعلی هر کاری دوست دارند می کنند
    متاسفانه نمایندگان هم نیروهای ناتوان را پست دادن
    بدترین فرمانداران انتخاب شدند
    فرمانداران هم تبدیل شدن به غلم حلقه به گوش نمایندگان
    آقای دهراب پور خوب یا بد کاری ندارم
    ولی موضوعی که ایشون بیان کردن موضوع بدی نبود
    چرا باید برکنار بشه
    خو نهایتا اگه مطمئن هستین حرفای ایشون اشتباه هست روشنگری بکنید هم برای ایشان و هم برای آحاد جامعه
    چرا استاندار و معاون و شهردار و… با ایشئن برخورد کردند؟

  5. سروک صحرای صفا گفت:

    آقای استاندار با دوستانش لطفا بفرمایند در کجای ایران کار مدیریت به این بزرگی . که حالا دارند انجام دادند کسی قدرت مدیریت همچنین جلسه ای را ندارد معلوم که جوانان این استان از استان خارج می شود

  6. علی جهانی گفت:

    شیر مردی بجز محمد علی جاوید در یاسوج نمی بینم

دیدگاه شما