سه شنبه 9 اسفند 1401 - 13:09

معرفی رئیس جدید سازمان برنامه کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری/آمده ام تحول ایجاد کنم/دفاع استاندار/شهابی: جانم را برای جاده پاتاوه-دهدشت گذاشتم

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با معرفی، پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری،  رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس دانشگاه علو.م پزشکی یاسوج به کارش پایان داد.

دفاع استاندار از شاهینی:

د یک سال و نیم ما در خدمت آقای شهابی نسب بودیم، و در دولت قبل نیز خدمت کرده‌اند به عنوان یکی از مفاخر استانی و نیرو‌های مؤثر در روند توسعه استان‌ایشان را می‌شناسیم.

سازمان برنامه و بودجه کشور خودشان تصمیم به تغییر گرفتند، و گزینه‌هایی را معرفی کردند، با تعدادی از این افراد گفت و گو کردیم، برخی از این افراد در برخی استان‌ها مشغول به کار شده و مدیرکل شده‌اند.

ایشان اهل بوشهر، دارای دو دکترا برنامه‌ریزی و مالی، با تحصیلات عالیه و با تجربه در سازمان برنامه‌ریزی کشور هستند و رزومه بسیار خوبی دارند.

برای تغییر آمدم/نوکرتان هستم:

شاهینی؛ رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای استانی توانمند زیاد در جای جای کشور دارد که شاید شماها خیلی از آنها خبر ندارد.

توسعه اتفاق نمی‌افتد مگر با مشارکت، باید از روش‌های جدید برای جذب اعتبارات بهره ببریم. تهاتر نفت را داریم که متأسفانه برای عده‌ای هست برای عده دیگری نه. فایناس‌ها، صندوق توسعه ملی و… دیگر منابع هستند که باید از آنها بهره ببریم.

ما به اعتبارات استانی اکتفا نمی‌کنیم و برنامه ما هم نیست که فقط به اعتبارات استانی قانع باشیم بلکه به سمت اعتبارات ملی می‌رویم. 85 درصد اعتبارات در وزارتخانه‌ها است و تمام ظرفیت‌های ملی را احصا و استفاده خواهیم کرد.

محوریت قراردادن صنایع بزرگ در استان از برنامه های بنده است، باید صنایع بزرگ در استان رونق بگیرد.

نژاد من با شما یکی است و غریبه نیستم، لر هستم و لهجه من کاملاً لری است و هیچ لهجه‌ای غیر از لری ندارم.

دست یاری به سوی همه دراز می‌کنم. کمک کنید و به جای ایراد گرفتن برنامه و پیشنهاد بدهید. من خودم را نوکر می‌دانم، برخی‌ها می‌گویند؛ این حرف «نوکر» را نزنید. اما من می‌گویم، حالا هر کس خوشش بیاید یا نیاید.

جانم را برای پاتاوه به دهدشت گذاشتم:

شهابی نسب؛ رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

زندگی، سلامت و جان خود را فدای پروژه جاده پاتاوه و دهدشت کردم و آنقدر تهران رفتم و آمدم تا این پروژه به خواست الهی به زیر بار ترافیک رفت. حدود 30 متر که یک تونل ریزش کرده مانده است که باید آماده شود.

یکی از دغدغه‌های من سد تنگ سرخ بود، که تأمین آب شهرستان بویراحمد و حومه از این سد است. آقای مصلح می‌دانند که من سه بار جلسه در تهران گذاشتم. و تنها پروژه‌ای است که توانستیم از ماده 56 مجوز بگیریم، 160 میلیارد تومان تسهیلات گرفتیم، الان این پروژه با 44 درصد پیشرفت فیزیکی و 635 میلیارد تومان اعتبار دارد و در حال فعالیت است.

در این مدت به اموالم اضافه که نشد شاید کمتر هم شده باشد. نامهربانی‌های زیادی دیدم. خدا همه ما را ببخشید و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

گوشی تلفنم همیشه روشن بود، از دهیار عزیزی در دورترین نقطه با من در تماس بود تا فرمانداران و مدیران عزیز. هیچگاه به کسی بی احترامی نکردم و خدا کمک کرد و پاسخگو بودم. تا جایی که در توان داشتم زندگی‌ام وقف استان بود.

31 سال خدمت کردم و الان با بغض می‌خواهم بعد از یک سال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانم را ترک کنم. اما بدانید که هر جا باشم، تا جان دارم برای توسعه استانم کوتاهی نخواهم کرد. برای آقای شاهینی آرزوی موفقیت خواهم کرد تا با همکاری مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بتوانند قدم‌هایی برای توسعه استان بردارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353265
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    پس شما سد تنگ‌سرخ رو گردن میگیری!!!

    خیانت کردی به بویراحمد
    به ذره ذره ی اکوسیستم این دیار!!

    فراموش نمیکنیم.

  2. محمود گفت:

    از دیدگاه من با عدالت ترین فرد در استان آقای دکتر شهابی بود

  3. دهدشت بابکان گفت:

    تعریف نداره
    برای رضای خدا اندکی هم از نظر اعتبار به جاده سادات و جلیل و بابکان توجه می کردی . هیچ کاری برای رضای خدا نیست

  4. همکار گفت:

    دکتر شهابی نسب از نیروهای پاکدست، زحمتکش و ارزشی استان است قدرش را خیلی ها ندانستند.خداوند به عزت و آبرویش بیفزاید.

دیدگاه شما