یکشنبه 7 اسفند 1401 - 10:00

وقتی مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خودش عامل چند قیمتی می شود!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

قیمت گوشت باید قیمت عرف منطقه باشد، قیمت عرف منطقه ما ۲۲۰ هزار تومان است.

الان گوشت بره در بازار نیست، ولی گوشت‌هایی را به اسم گوشت بره می‌فروشند، اگر واقعاً گوشت بره باشد قیمت تا ۲۷۰ هزار تومان ممکن است برسد.

این بخشی از سخنان علی معتمدی پور ؛ رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است، اما نکاتی راجع به این اظهار نظر:

این تعیین قیمت 270 هزارتومان این پالس را به فروشنده ها می دهد که به راحتی گوشت خود را با عنوان بره خوب تا 300 هزار تومان و فراتر از آن بفروشند که در حال حاضر چنین کاری هم میکنند.

اینکه جناب رئیس از بازار خبر ندارد هم باعث تاسف است، محض اطلاع جناب، گوشت بره در بازار هست و قیمت آن نیز از 275 هزارتومان تا حتی 330 هزارتومان هم متغیر است.

از طرفی شما میگویید عرف منطقه 220 هزار تومان است و سپس میگویید تا 270 هزار تومان هم گوشت بره باشد فروش می رود، خب همین اعلام قیمت های متناقض توسط یک مقام رسمی به چند قیمتی گوشت در بازار استان رسمیت می دهد.

توصیه میکنیم اول مطالعه و تفکر شود و بعد مطلبی عنوان شود نه بعد حرف زدن به آنچه گفته شده فکر شود!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353220
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام مدیرکل نمیخواد بگه دیروز من گوشت گرفتم بره بود و جلوی چشم خودم کشت ۳۱۰ بهم داد اقای معتمدی کجا گوشت ۲۲۰ هست به ما نشون بده گویفندی ۲۵۰ میدن برو همین دشتروم که نزدیکترین منطقه به مرکز هست لطفا

  2. کشاورز شوشتی گفت:

    خدا خودش درست کند از این مسولین جز ویرانی ونابودی کاری ساخته نیست یواش.یواش گوشت گراز.وسایر چارپایان وسایر سر سفره مومنان پیدا می شود بزودی هم گربه وسگ.چون مردم توان خرید گوشت حلال را ندارند قیامتش هم. پای مسولین

  3. ناشناس گفت:

    خود دولت نظارت ندارد.در استان تهران و قم هم قیمت گوشت به شدت بالاتر رفته هست.

دیدگاه شما