چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 13:05

تعطیلی پنج شنبه ها در کهگیلویه و بویراحمد لغو شد

بویرنیوز– مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از لغو تعطیلی پنج شنبه‌ها در این استان خبر داد.

علیرضا نیک روز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از فردا پنج شنبه چهارم اسفند ۱۴۰۱ ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی تعطیل نیستند و طبق روال گذشته در این روز به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: تعطیلی پنجشنبه ها ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد از روز پنج شنبه ششم بهمن ماه ۱۴۰۱ در این استان به دلیل برودت هوا و صرفه جویی در مصرف گاز اجرا شده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353145
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پیام گفت:

    کل کشور تعطیله به جز استان ما
    ما همیشه در همه چیز اولینیم 🤣🤣🤣🤣🤣

  2. بهنام گفت:

    از شیراز گرفته تا گلستان و بسیاری از شهرهای دیگه این تعطیلی از آبان ماه شروع شده و تا آخر اسفند هم ادامه دارد همین شیراز که نزدیکمون هست و آب و هوای گرمتری هم دارد رو میتونید با کارکنان دستگاههای غیرخدماتیشون تماس بگیرید و بپرسید این تعطیلی و بخشنامه رو از کی اجرا کردند و تا کی ادامه دارد . استانداری ما همیشه باید تفاوت داشته باشد . بخشنامه های اینچنینی اجراشون عرضه میخواهد که متاسفانه در بین بسیاری از مسئولان ما این مورد وجود ندارد

  3. علی گفت:

    باید جمعه هم برن سر کار همه اش تعطیلن حقوق مفت ایگرن

  4. ناشناس گفت:

    نه اینکه از شنبه تا چهارشنبه خیلی کار میکنن و به مردم خدمت میکنن، بیان پنجشنبه رو هم تعطیل کنن. سیستم اداری استان ما از ریشه مشکل داره، از وقتی کارا سیستمی و اتوماسیونی شد بیشتر ادارات به بهونه قطعی سیستم و اتوماسیون از زیر بار کار و خدمت به مردم درمیرن، مدیران کل هم روزهای دوشنبه رو، که روز ملاقات با مردم هست میگن که استاندار برامون جلسه گذاشته باید بریم، که این خود بی احترامی بزرگ به مردم و ارباب رجوع هست، باور کنید این ضعف هاییکه در سیستم اداری ومدیریتی این استان وجود داره در هیچ جای کشور وجود نداره، بنده رفتم و دیدم، کارمندان ادارات که تا ساعت 10مشغول صبحانه خوردن هستند،بعد از 10هم جلسه هستند تا12،12هم باید برن بچه هارو از مدرسه بردارن، بعدش هم میان انگشت میزنن و راهی خونه میشن،پس کی باید به مردم و ملت خدمت کنن، مدیران هم که بصورت 24ساعته میگن با استاندار و فرماندار و بازرسی جلسه داریم، یه ارباب رجوع برا یه امضا، تا یک ماه باید صبر کنه، برای سیستم اداری و مدیریتی این استان متأسفیم 90درصد مشکلات این استان برمیگرده به سیستم مدیریتی ضعیف درون استان.

دیدگاه شما