سه شنبه 2 اسفند 1401 - 11:39

آیت الله جنتی: به داد مردم فقیر و گرسنه برسیم

بویرنیوز– آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام، انقلاب، پیامبر(ص) و علی(ع) راضی نیستند که حتی یکی از یاران آنها گرسنه بماند و مقید بودند که شکم آنها سیر باشد. مبادا بچه های یتیم، زنان بی سرپرست و افراد بی بضاعت نتوانند زندگی خود را تامین کنند.

آیت‌الله احمد جنتی در یازدهمین اجلاسیه از پنجمین دوره مجلس خبرگان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنیم. بهترین راه برای شکرگزاری این‌نعمت بزرگ، خدمت خالصانه و شبانه‌روزی به این‌مردم بزرگ است.‌

وی ادامه داد: در آستانه فرارسیدن سال جدید از مسئولان می‌خواهیم برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با آرامش بیشتری به استقبال سال جدید بروند که متقارن با ماه مبارک رمضان است.

رئیس مجلس خبرگان با بیان این‌که خداوند توفیق بدهد که قدر این ایام را بدانیم، گفت: با توجه به اینکه به استقبال عید می‌رویم باید به یاد مردم فقیر و گرسنه باشیم. اسلام و پیغمبر و امیرالمؤمنین راضی نیستند یکی از یاران ایشان گرسنه بماند. تا جایی که می‌توانیم باید به داد مردم برسیم و باید در این ایام دل همه شاد شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353134
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قلندر براتی گفت:

    با سلام و ادب؛
    با شعار دادن و گفتار درمانی هیچ مشکلی رفع نمی شود! ریشه تمام محنت ها و مصیبت های این خاک بلا زده فقط و فقط یک چیز است: “نسپردن کار به کاردان”.
    هر کجای جهان کار به کاردان سپرده شود، آبادانی و رفاه و امنیت و پیشرفت به ارمغان می آید، وگرنه اگر تمام منابع دنیا را به افراد ناکاردان بسپری، باز هم کم است.
    از امام صادق هم نقل است که کار را چه به خائن بسپری، چه به نادان نتیجه یکی است!
    با این توصیف همه کسانی که بدون داشتن تخصص و دانش مسئولیتی را می پذیرند، شیاد و خبیث و خیانت کارند.

دیدگاه شما