یکشنبه 30 بهمن 1401 - 0:00

گلایه مندی مردم از نبود پزشک در برخی مواقع در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

تعدادی از مخاطبین بویرنیوز در پیام های خواستار پیگیری چرایی عدم نبود پزشکان مناسب در برخی اوقات شبانه روز و تعطیلات در برخی مراکز درمانی و بیمارستان های استان شدند.

یکی از مخاطبین برای ما نوشت:

ساعت ۱۰ شب با خونریزی دست فرزندمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج رفتیم تا حدود ۱ و نیم بامداد منتظر ماندیم در نهایت پزشکی ندیدیم.

یکی دیگر از مخاطبان نوشت بعلت مشکلی اورژانسی به بیمارستان امام سجاد رفتم اما با بیان این موضوع که تعطیلات هست و پزشکی که تخصصش مشکل شما باشد نیست باید تا فردا بمانی!

این مشکل را برخی مراکز درمانی کهگیلویه نیز داشتند ، برخی مخاطبان از ما خواهان پیگیری استقرار پزشکان مناسب در ساعات مختلف شبانه روز در مراکز درمانی و بیمارستانی این شهرستان شدند.

به گزارش بویرنیوز ، همه ما مراجعاتی به مراکز درمانی استان داشته ایم، وقتی مقایسه ای با استان های همجوار میکنیم به ضعف جدی هم در زیرساخت ها و هم توان پزشکان فعال در این استان میرسیم.

مراکز درمانی این استان باید ارتقاء پیدا کنند ، هم از نظر نیروی انسانی و هم امکانات، ضعف در همین دو مسأله است که انتخاب همه مردم را شیراز، اصفهان و تهران و… می‌کند.

حالا تصور کنید در مواقعی که ضروری هم هست، به بیمارستان مراجعه کنید و پزشک مناسبی هم نباشد و بیمار اورژانسی شما باید به انتظار حضور پزشک چشم ببندد چه حالی می‌شوید!

اگر‌به دنبال کاهش سفرهای درمانی مردم این استان هستید و مردم برایتان مهم هستند باید ارتقاء جدی در سطح خدمات در حوزه پزشک و امکانات ایجاد شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353088
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    از پیگیریتان سپاسگزاریم ،از آقای غلام نژاد سوال کنید

  2. قلندر براتی گفت:

    با سلام و ادب؛
    اگر مجموعه مدیران ارشد استان در نهادهای دولتی و حاکمیتی؛ خواه لشکری یا کشوری، توانستند فقط همین یک مشکل را رفع کنند که امروز دیگر به چالشی سترگ برای استان تبدیل شده و در نزد مسافران و میهمانان مایه شرمساری و سرافکندگی است، در دنیا و آخرت و در محضر خدا و خلق خدا روسفیدند، وگرنه حرامشان باد حقوق های میلیونی و مزایای آن چنانی!
    آنان به راستی در رنج و عذابی که به این مردم مظلوم تحمیل می شود، شریک و سهیم اند و مستحق توبیخ و تعقیب.

  3. سیسخت گفت:

    من صبح به یک پزشک طرحی مرکزبستردرمانی سیسخت مراجعه کردم اولا نسخه اشتباه نوشته بودبعدمیگفت گوشت جرم داره….عصرش رفتم یاسوج پیش متخصص سرشناسی کلآ تشخیصش فرق داشت…مردم سیسخت چقدربدبختندکه هرچی پزشک کم تجربه وطرحی میفرستنداینجا…

دیدگاه شما