چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 13:09

مدیری در کهگیلویه و بویراحمد که نماینده شهر خودش نیز از عملکردش ناراضی است/اعتراض نمایندگان از روی خیر است یا …

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

این روزها شاهد اعتراضات گسترده نمایندگان به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هستیم.

انتقادات از سوی محافل نزدیک به همه نمایندگان به عملکرد غلام نژآد را در فضای مجازی و حقیقی شاهدیم.

بخشی از انتقادات به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را باید مرتبط با انتصابات دانست، به ویژه در حوزه بویراحمد، دنا و کهگیلویه، کم توجهی غلام نژاد به ظرفیت نیروی انسانی این مناطق موجب عصبانیت نماینده های این حوزه های انتخابیه شده است.

از طرفی انتقاد حسینی؛ نماینده گچساران و باشت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد که حسینی هم با آقای رئیس به مشکلاتی برخورده است.

نماینده گچساران در بازدید یکی از مجتمع های درمانی گفت: از مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود بیش از پیش در زمینه مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان های گچساران و باشت همکاری کنند.

حسینی پور با اشاره به اینکه اگر اقدامات موثری برای بیمارستان قدیمی گچساران از سوی علوم پزشکی انجام نشود زمین این واحد درمانی متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و به آنها برگردانده می شود. 

به گزارش بویرنیوز، اگرچه اقداماتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صورت گرفته اما بروز حواشی مختلف در این سازمان انگار تمامی ندارد و باید دید آیا کارت زردهای نمایندگان به غلام نژآد در نهایت به کارت قرمز برکناری اش ختم می شود یا اینکه چیزی جز این رقم میخورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353001
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    برای اینکه غلام نژاد مطابق میل اتها کار نمیکند .کارتخصصی با کار سباسی نمابندگان تعارص داره نماینده ها درپایان دوره خودشان هستند وبه هر طریق میخواهند دست وپابی کنند برای رای جمع کردن.مگه برای حسبنی آقای عسکری دکتر داردساز که هیچ تجربه کاری درمویربت نداشت ویک نیروی خارج از دانشگاه علوم پزشکی بود را بدون آزمون استخدامی رئیس شبکه بهداشت باشت نکرد .تازه این کار غلامنژاد هم سباسی وغیره قانونی بود

  2. گراب گفت:

    چون مستقل بود همین

دیدگاه شما