دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 16:29

کنایه سنگین مشایی به احمدی نژاد

اسفندیار رحیم مشایی با علم به پی گیری رئیس جمهور در پرونده سازی علیه دیگران گفت، «رفاه واقعي زماني است كه سايه دروغگويان و پرونده‌سازان بالاي سر هيچكس نباشد.» رئیس جمهور در سفر استانی خود گفته بود، «شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.»

به گزارش بويرنيوز به نقل از  صراط، رحیم مشایی که اظهاراتش به صورت ویژه توسط روزنامه دولت بازتاب داده شده است گفت: «بسياري از سياست بازان اصل را.بر فاسد، جاسوس و منحرف بودن افراد مي‌گذارند، در صورتي که خلافش هم ثابت شد، بار ديگر تلاش مي‌کنند تا حرف خود را با سندسازي و جعل دليل و برچسب تهمت اثبات کنند.» رئيس دبيرخانه جنبش عدم تعهد در ادامه افزود: «شماري به نام دين و ارزش‌ها تا پرونده‌سازي اخلاقي، مالي و امنيتي براي همکيشان و هموطنان خود پيش مي‌روند.» این سخنان در حقیقت کنایه ای به رئیس جمهور تحلیل می شود که در هشت سال زمامداری بر کاخ ریاست جمهوری همواره به دنبال رو کردن پرونده های در دستش علیه دیگران بر آمده بود.

سخنان نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده، گزینه گذر از احمدی نژاد را تقویت می کند، در حالی که این شخص قصد دارد از آرای مردمی احمدی نژاد به نفع خود هم سود ببرد؛ آرایی که گمان می رود در روستاها و شهرهای کوچک با اشاره احمدی نژاد به نام مشایی به صندوق ها ریخته شود.

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک نمایید

شایان ذکر است، رئیس جمهور در جمع مردم هفتگل خوزستان با بیان این که «می‌گویند باهات برخورد می‌کنیم»، اظهار کرده بود: برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35294
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما