شنبه 8 بهمن 1401 - 7:40

وعده استاندار به مردم مناطقی از گچساران

بویرنیوز– استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش مردم در کنار دولت در رفع محرومیت زدایی نقش مهمی دارد گفت: دولت برای رفع مشکلات محروم و کمتر توسعه یافته این استان تلاش کرده و اعتباراتی برای رفع محرومیت گذاشته است.

احمد‌زاده تصریح کرد: روستای دیل باید به مرکز بخش تبدیل شود که برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و تبدیل روستا‌های بابا کلان و امامزاده جعفر به بخش امسال قطعی شده است.

وی بیان کرد: بیش از هشت هزار میلیارد ریال امسال برای رفع مشکل اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در نظر گرفته شده است.

احمد‌زاده تصریح کرد: مشکل مدارس روستای دیل و کمبود دارو و پزشک روستای دیل در اسرع وقت برطرف شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای ادامه اجرای طرح گردشگری دیل انجام خواهم داد گفت: این طرح در چهار فاز تاکنون اجرا شده در در فاز چهار بیش از ۶ هزار متر جداره‌سازی انجام شده است.

احمد‌زاده تصریج کرد: جداره‌سازی، سنگ فرش، جدولگذاری، محوطه‌سازی نصب المان از مهمترین اقدامات انجام شده در این طرح بوده که در فاز چهار این طرح گردشگری بیش از ۴۷ میلیارد ریال هزینه شد.

احمدزاده با اشاره به گلایه برخی از روستا‌ها از نبود اینترنت ادامه داد: تا دو ماه بعد از عید نوروز آینده کل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویر احمد از نعمت اینترنت پرسرعت با فیبر نوری برخوردار خواهند شد.

وی گفت: برای این اقدام مهم و تأثیر‌گذار افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد تا استان ما از بستر اینترنت بی‌نیاز شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حوزه‌های راه روستایی، آب آشامیدنی، مخابرات، ارتباطات و دیگر حوزه‌ها اقدامات بسیار خوب و مؤثر به شدت در حال انجام است.
احمدزاده با اشاره به گلایه برخی از مردم روستا از نبود شبکه‌های تلویزیون، گفت: افزون بر ۶۰۰میلیارد ریال برای پوشش کامل شبکه تلویزیونی استان از محل سفر رئیس‌جمهور دیده شده که در صورت تأمین متمم سفر کل نیاز کهگیلویه و بویر احمد از پوشش تلویزیون برطرف می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دراین دولت اراده کردیم بسیاری از مشکلات مردم برطرف شود، ما ادعا نداریم در این دولت همه مشکلات مردم را برطرف خواهیم کرد، اما اراده می‌کنیم به فضل الهی و به خاطر وعده‌های دولت جهادی و صادق سیزدهم با مردم هر چه بیشتر از مشکلات آن‌ها را کم کنیم.

وی افزود:‌ امیدوارم که با توجه ویژه رئیس جمهور به مناطق کم برخوردار اقدامات خوبی را شاهد باشیم و ما کارگزاران دولت در این مناطق هستیم و اراده کردیم آن‌ها را برطرف کنیم.
استاندار از روستا‌های از روستا‌های آرو، شام برکان، سرتیره، نازمکان، گناوه لری، رودبال، اسپر و مارین در سفر‌های یکروزه خود به منطقه گرمسیری گچساران بازدید کردند که در این روستا‌ها مشکلات مردم بیان و مصوباتی برای رفع آن‌ها انجام شد.

رفع مشکلات روستا‌ها، اینترنت و انتن دهی تلفن همراه، آب کشاورزی و آشامیدنی از مهمترین مشکلات مطرح شده روستایان این مناطق بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352554
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما