جمعه 7 بهمن 1401 - 21:17

هتل المپیک باقری یاسوج میزبان اردوی یادگاران دفاع مقدس/تصویری

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج « با حضور هاشمی؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار، حجت‌الاسلام خرم روز؛ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، مدیرکل بنیاد شهید استان» میزبان اردوی یک روزه خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان بویراحمد بود.

توکل آزادی در حاشیه این مراسم گفت: یکی از ارزشمند ترین داشته های امروز کشور که ستون های استوار امنیت و سرافرازی آن نیز به شمار میروند، خانواده های شاهد و ایثارگر است.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج بیان کرد: دفاع از مام و ناموس میهن و حراست از خاک پر افتخار آن به دست این دلاورمردان رقم خورد.

آزادی تصریح کرد: خوشحالیم در راستای رسالت اجتماعی مان میزبان غیور مردانی هستیم که روزی حاضر شدند از جان برای حفظ کیان این مملکت و ناموسش ایستادگی کنند.

او به برنامه های فرهنگی مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج اشاره و گفت: هتل المپیک باقری یاسوج با امکانات کم نظیری که دارد شامل «هتل، استخر، ماساژ ، سالن بدنسازی، بیلیارد ، بولینگ ، شهربازی، کافه، رستوران گردان ، سالن ۲۵۰ نفره و در آینده نزدیک سینما و کافه سنتی و…» ظرفیت این مجموعه را در اختیار مردم و به‌ویژه جوانان قرار داده است. ما آماده همکاری در برگزاری مراسم ازدواج جوانان هستیم تا از این رهگذر کمکی به این عزیزان در. شروع زندگی متاهلی شأن باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما