سه شنبه 4 بهمن 1401 - 22:59

قیمت عجیب غریب گوشت در کهگیلویه و بویراحمد/خدا به داد مردم برسد /عید چه به روز مردم می آید؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

قیمت گوشت بره در برخی قصابی های کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۰ هزار تومان برای هر کیلو رسید.

در روزهای اخیر بود که مسئولان استان اعلام کرده بودند فعلآ گوشت بره در مرز قیمتی ۲۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود تا برای آن تصمیمات اخذ شود.

اما برخی قصابی ها اکنون قیمت خود را در گوشت بره به ۲۷۰ هزار تومان رسانده آمد رقمی که قطعاً از توان اکثر مردم خارج است.

با این تورم عجیب در مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد خدا میداند در آستانه عید نوروز با این روند ضعیف کنترل بازار چه به روز مردم می آید.

از طرفی جهاد کشاورزی در این باره و در تامین گوشت با قیمت های مناسب چطور باید اینچنین منفعلانه و بی خاصیت در استان عمل کند؟!مسئولان بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان خوب است از تلاششان برای مدیریت شرایط کنونی برای مردم توضیح دهند!

سوال اساسی اما از استاندار است که در زمان مدیران قبلی صمت و جهاد کشاورزی در استان هر روز پیگیر بازار بود و مدام مدیران را بازخواست میکرد اما در یکسال اخیر و یا تورم گسترده به ویژه در سطح مواد غذایی در استان اما تاکنون نقادی جدی و موثری از او ندیده ایم.

اگر مدیریت بازار به همین نحو باشد باید غصه خورد به شرایط مردم در آستانه عید نوروز و افزایش قیمت هایی که در آنها به بهانه سال نو بر دوش این مردم سنگین و سنگی تر خواهد شد!

پی نوشت:

اگر ائمه جمعه بیشتر درباره معیشت مردم صحبت کنند و مثل نطق شان در دولت قبل مستمراً گلایه های اقتصادی مردم را مطرح کنند هم جای دوری نمی رود!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352444
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باید اروپا را تحریم کنیم و دیگر قطعات پراید را به اروپا صادر نکنیم تا قیمت گوشت متعادل شود زیرا گرانی گوشت ربط به تحریم اروپا دارد

دیدگاه شما