شنبه 1 بهمن 1401 - 9:42

پرداخت گازبهای مددجویان نهادهای حمایتی در چه صورتی رایگان است؟

بویرنیوزمدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی استان در صورت رعایت الگوهای مصرف گاز از رایگان شدن پرداخت گازبها بهره مند می شوند و در غیر این صورت معافیت شامل آنان نمی شود.

ریحان بهادر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از خدمات هدفمندی که دولت در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی مقرر کرده است معافیت از پرداخت هزینه های قبوض آب، برق و گاز مشروط بر رعایت الگوی مصرف تعریف شده، است.

وی اظهار کرد: مددجویانی از معافیت پرداخت هزینه های گاز بهره مند می شوند که الگوی مصرف را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این تصور وجود دارد که مددجویان بطور کامل از پرداخت گازبها معاف هستند، در صورتی‌که اینطور نیست و مددجویان با دقت و صرفه جویی کامل در قالب فرمول و شرایطی که در آیین نامه اجرائی اعلام شده مصرف کنند یعنی معافیت در زمینه مصرف گاز در صورتی شامل حال مددجویان خواهد شد که در سه پله اول مصرف از ۱۲ پله مصرف باشند.

بهادر بیان کرد: از مددجویان تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند و باید فرمولی که در آئین‌نامه اجرایی قید شده را دارا باشند و تنها در صورت رعایت الگوی مصرف از معافیت بهره مند می شوند و در صورت مصرف زیاد، فیش های آنان براساس تعرفه چند برابر می شود.

گفتنی است که شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به تفکیک اقلیم به شرح ذیل است؛

اقلیم ۱ : مارگون

اقلیم ۲ : یاسوج، پاتاوه، مادوان، چیتاب، سی سخت و دیشموک
اقلیم ۳ : لوداب و قلعه رئیسی
اقلیم ۴ : باشت، دهدشت، سوق، لنده، لیکک، چرام و گچساران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352356
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما