یکشنبه 25 دی 1401 - 8:24

دستگاه هایی که در ماجرای برف و یخبندان اخیر کهگیلویه و بویراحمد رو سفید بیرون آمدند!/+یک‌نکته

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

بارش برف و سپس یخبندان اخیر در کهگیلویه و بویراحمد به واسطه عدم آمادگی مناسب دستگاه های استان موجب گلایه های شدید مردم شد.

این کم کاری ها به حدی بود که استاندار ستاد بحران استان را رفوزه خواند و از مردم عذرخواهی کرد.

تقریباً همه دستگاه های خدماتی آماج انتقادات مردم بودند.

در این میان اما شرکت گاز با وجود افزایش غیر قابل مقایسه مصرف گاز به نسبت سالهای قبل و رکورد شکنی های پی در پی مصرف گاز (به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی که ناشی از سرما و یخبندان مناطق سردسیری و حتی سرد شدن هوای مناطق گرمسیری استان بود) در این بحران توانست در حد انتظار مردم ظاهر شود.

اگرچه در همین لحظه تنظیم خبر برخی قطعی گاز در برخی نقاط کشور (حتی شهرهای کوچک) را داریم اما گاز همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد پایدار بود و مردم حتی نقاط سردسیر استان(در مناطقی که شبکه های گاز داریم) نیازی به حضور در صف های طولانی برای شارژ کردن کپسول های گاز(مثل برخی مناطق کشور که تصویرش آمده) پیدا نکردند.

به گزارش بویرنیوز، البته برخی روستاها در منطقه زیلایی،لوداب و شبلیز و مناطقی در کهگیلویه از جمله دیشموک همچنان بدون گاز هستند که شرکت پخش فراورده های نفتی به آنها خدمات می دهد و انتظار می رود دولت و شرکت نفت با تقویت حمایت ها ، ابر پروژه گازرسانی به این مناطق (که پیش بینی تکمیل آن تا اواخر 1402 است) و بهره مندی مردم از نعمت گاز را تسریع دهند.

امیدواریم مردم نیز با مشارکت در مصرف بهینه گاز گرمابخش خانه های دیگر و کمک به سایر هموطنانمان که به دلیل افت فشار و قطعی گاز با مشکلاتی روبرو شده اند، باز هم جوانمردی و انسانیت خود را به رخ بکشند.

راهدارها خسته نباشید!

یکی دیگر از دستگاه هایی که خوب ظاهر شد، راهداری کهگیلویه و بویراحمد بود.

در برف اخیر محورهای مواصلاتی و شریانی استان بسته نشد و این به لطف حضور راهداران سخت کوش بود.

اگرچه انتقاداتی به نحوه بازگشایی معابر روستایی بود اما به نسبت امکانات و نیروی انسانی کار خوبی در حوزه بازگشایی محورها شد که قابل تقدیر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352283
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چیتاب گفت:

    شهرداری چیتاب ازهمه بهتربودازابتدای شروع برف دست بکارشدندخسته نباشیدمیگوییم

  2. احمد گفت:

    هیچ کدوم ازر مسئولین قوم گرا خوب نیست و نخواهد بود شما هم قطعا هوای طایفه گرای به سرت زد که این کامنت را گذاشتی دیدم در موقع انتصابات هر مدیر کلی که منصوب می شد طایفه ان صف میکشیدند همین موضوع زشت ترین و پست ترین فرهنگ این استان هست خدا لعنت کند افرادی که شمه طایفه گرای و قوم گرای دارند از نماینده تا استاندار تا غیره فرق ندارد هر کسی که چنین تفکری دارد

دیدگاه شما