شنبه 17 دی 1401 - 8:00

سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و همچنان تکرار داستان خطا در فریاد مطالبات مهم استان

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

قاضی زاده هاشمی؛ معاون زئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت میهمان کهگیلویه و بویراحمد بود.

اگرچه انتظار می رفت این سفر با توجه به شرایط استان در زمینه ایثارگری زودتر صورت می گرفت اما خوشبختانه در نهایت این اتفاق افتاد و سفر یکی از معاونان مهم دولت به کهگیلویه و بویراحمد را در سفری تقریباً دو روزه به استان شاهد بودیم.

در این باره اما چند نکته را باید یادآور شویم:

نفس رایزنی برای افزایش رفت و آمد مسئولان ملی اتفاق خوبی است، به هر ترتیب این رفت و آمدها در نهایت فوایدی برای استان دارد و میتواند ضمن شناساندن ضعف ها، قابلیت ها و توانمندی های این استان را برای مسئولان ملی به خوبی معرفی کند.

از طرفی اگر در هر سفر یکی از مشکلات استان هم حل شود خودش در سرجمع اتفاقات خوبی را رقم می زند.

برای سفر قاضی زاده هاشمی اما انتظارات فراتر از این بود، به هر حال ایشان مدیر مجموعه ای است که بخش های بانکی ، بیمه ای و اقتصادی خیلی خوبی را در زیرمجموعه خود دارد و میتواند همچون سایر استان ها با ایجاد واحدهای اقتصادی ارزشمند به چرخ های آبادانی استان کمک کند.

انتظار می رفت با محدود کردن جلسات که همواره خروجی خاصی از آنها متصور نیست آقای معاون را به دو مجموعه آرد و مجتمع تجاری رها شده خیابان فردوسی ببرید تا از نزدیک ببینند چقدر به این مرددم اجحاف شده است.

یکی از ضعف های مدیران استانی را باید در نداشتن خلاقیت و ایده دانست، در این سفر ایده و خلاقیتی برای پیشنهادات منطقی و قابل اجرا به رئیس بنیاد شهید کشور ندیدیم، حتی در جمع نخبه ها!

تا کی باید خواسته های ما دم دستی و برای ایجاد چند شغل محدود اداری و رفع مشکلات استخدامی در ادارات دولتی باشد، بله این هم لازم است اما باید مطالباتمان فراتر از این مسائل باشد.

باید حداقل یک جست و جوی ساده در خصوص مجموعه های اقتصادی بنیاد شهید و کارهای انجام شده آنها در سایر استان ها می شد و بعد به فراخور آن انتظارات را در حد فعال کردن واحدئهای اقتصادی و ایجاد مراکز جدید اقتصادی بالا میبردید، استانی که همواره پای نظام بوده و بیشترین شهید و ایثارگر را به نسبت جمعیت کمش داشته لایق این حداقل ها هست.

یکی از مطالبات هم باید درخواست بکارگیری نیروهای شایسته ملی استان در ترازهای مدیریتی مرکز باشسد، یان مساله فوایدش برای کهگیلویه و بویراحمد بسیار است، قطعاً داشتن نیرو در سازمان های مهم ملی می تواند حداقل برخی توجهات خاص را نصیب این استان پر مشکل و چالش بکند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352069
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کمال گفت:

    یکی ازعوامل بدبختی ملت واقتصاد همین اماربالای کارمندان دولت است…ماجزو بریزوبپاش ترین بودجه های ملی برای حقوق ومزایا دردنیاهستیم متاسفانه

  2. کارمند گفت:

    انتقاد شما کاملا درست هست ولی به اطلاع برسانم جناب آقای دکتر پاکدل معاونت تعاون واموراجتماعی بنیادشهید مرکز به اتفاق نماینده ولی فقیه ومعادن تعاون بنیاداستان از کارخانه آرد ونشاسته بازدید بیش از ۳۰دقیقه ای داشتند

دیدگاه شما