سه شنبه 12 مهر 1401 - 17:25

دستگیری ۸ نفر در رابطه با درگذشت «نیکا شاکرمی»

بویرنیوز:

🔹۳۰ شهریور، کشف پیکر بی‌جان دختر ۱۷ ساله‌ای در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم در منطقه انقلاب، به ۱۱۰ گزارش داده شد.

🔹تیم جنایی با جسد دختر ۱۷ ساله‌ مجهول‌الهویه ‌مواجه شدند ‌که بر اثر سقوط از پشت‌بام خانه‌ مجاور به حیاط خلوت خانه موردنظر فوت کرده بود.

🔹طبق تصاویر دوربین‌های مداربسته، متوفی ساعت ۲۲ شب حادثه رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحدها، درب باز شده و وارد ساختمان شده است.

🔹۸ نفر به عنوان کارگر داخل این ساختمان حضور داشتند و این ۸ مرد در تحقیقات عنوان کردند، از طریق همسایه‌ها و حضور ماموران از حادثه مطلع شدند و دختر جوان را مشاهده نکرده‌اند.

🔹بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات، دستور داد تا این ۸ مرد را دستگیر کنند و دوربین‌های دیگر واقع در اطراف محل حادثه را مورد بازبینی قرار دهند.tasnim

♨️ تشکیل پرونده قضایی برای تعیین علت فوت نیکا شاکرمی در دادسرای جنایی تهران 

🔸طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جرایم جنایی برای بررسی علت فوت نیکا شاکرمی خبر داد.

🔸علی صالحی ضمن تسلیت به خانواده خانم شاکرمی، بیان کرد: در خصوص این موضوع پرونده‌ای در دادسرای جرایم جنایی تشکیل شده است.

🔸وی اظهار کرد: دستور بررسی پرونده صادر و اقدامات لازم در این رابطه در حال انجام است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350464
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما