یکشنبه 27 شهریور 1401 - 8:37

تنها چند روز تا پایان سال مالی باقی و همچنان خطر برگشت خوردن اعتبارات میلیاردی استان محروم کهگیلویه و بویراحمد جدی!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

برگشت اعتبارات به منزله ضعف مدیران و کم‌کاری آنها است و قابل قبول نیست ۴۶۲ میلیارد نقد و ۸۳ میلیارد اسناد خزانه استانی که در شاخص‌های توسعه در رتبه آخر است برگشت بخورد.

چرا جذب اعتبارات به روزهای آخر موکول شود اعتبارات نقد سال گذشته به حساب دستگاه‌ها واریز شده و بین ۷ تا ۱۱ ماه است پول در حساب دستگاه‌ها است این اعتبارات متعلق به مردم است چرا مدیران جذب نکردند؟

این بخشی از سخنان شهابی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

نکته اول در این خصوص را باید به اظهار تأسف از مدیرانی پرداخت که موقع نقد از کم کاری ها، همه ایرادات را به نبود بودجه و وضع بد اقتصادی کشور حواله می کنند.

نکته دوم به ضعف نظارت بر دستگاه ها بر می گردد، انتصاب مدیران و رها کردن آنها در طول سال و سپس جلسات متعدد در پایان سال مالی دقیقاً از ضعف مدیریتی در استان است.

جالب نیست استانی که در همه شاخص های بد و تأسف بار پیشتاز است و در اکثر آیتم های توسعه ای با این حجم از منابع در ته جدول های کشوری است اینطور به واسطه وجود مدیران ناتوان بیش از پیش در رنج باشد.

اگر پولی برگشت بخورد و این منابع میلیاردی به این همه پروژه زخمی و نیمه تمام تعلق نگیرد باید مقصر را مجموعه استانداری بعنوان نهاد متولی انتخاب و نظارت بر مدیران دانست و در وهله بعد باید منتظر استعفای محترمانه مدیران دستگاه هایی که بودجه هایشان برگشت می خورد ماند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350186
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما