سه شنبه 22 شهریور 1401 - 18:08

یک مقام استانداری : مناطق گردشگر پذیر کهگیلویه و بویراحمد پاتوق زنان معتاد شده است!

بویرنیوز– سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که کافه های آبشار یاسوج مرکز این استان که از مناطق زیبا و گردشگرپذیر این شهر محسوب می شود اکنون پاتوق زنان مبتلا به اعتیاد شده است.

“عاطفه ‌السادات مُدبرنژاد ” در نشستی با عنوان مشارکت‌ زنان و خانواده برای پیشگیری از اعتیاد، با ابراز نگرانی خود از شیوع مصرف مواد مخدر در بین زنان و دختران یاسوج، اظهارداشت: متاسفانه اغلب کافه های آبشار این شهر پاتوق و مکانی برای مصرف مواد مخدر بانوان و دختران ما شده است.

وی با نگران کننده خواندن شرایط کنونی در این منطقه گردشگردی، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این روند و البته سیر صعودی مصرف مواد مخدر در بین بانوان باید برنامه های پیشگیرانه با مشارکت مردم و نهادهای مختلف اجرایی شود.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استفاده نکردن پژوهش های صورت گرفته در ارتباط با برنامه های پیشگیرانه از مصرف مواد مخدر در بین بانوان این استان اظهار تاسف کرد و یادآورشد: پژوهش‌های خوبی در زمینه اعتیاد زنان صورت گرفته اما از آنها استفاده نمی‌کنیم.

وی گفت: مردم به ویژه بانوان باید نسبت به این پدیده خانمان‌سوز آگاه شوند و اگر اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد زنان و دختران استان انجام نگیرد در سال های آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350122
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باغات نفریحی تنگ مهریان هم پاتوق خلافکاران شده لطفا پیگیری کنیدد

  2. از سیسخت گفت:

    سلام ببخشید شما مسولید شما تصمیم گیرنده هستید شما باید مردم را آگاه کنید
    چه کردید و چه میکنید فردا ی قیامت به ریال ریال حقوقی که برای این کار گرفته اید و به تک تک ثانیه هایی که مردم صرف نوشته ها و حرف های شما و امثال شما کردند باید جوابگو باشید این جمله آخری شماست: و اگر اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد زنان و دختران استان انجام نگیرد در سال های آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود. این اقدامات را کی باید انجام دهد به جز شما

  3. استانداری گفت:

    سلام. امور اجتماعی مسئولیت پیشگیری و کنترل آسیب ها را بر عهده دارند و باید از آنها خواست تا با جدیت پای کار بیایند؛این خانم هم در این جلسه دلسوزانه مسائل رو مطرح کردند. خداوکیلی به جای اینکه ایشون رو بکوبیم باید وفتی مسئولی پیدا میشه و اینطور دغدغه مند پیگیر مسائل میشه باهاش همراهی کرد. ستاد مبارزه با مواد مخدر. امور اجتماعی و فرهنگی و سایر دستگاه ها و همین طور مردم باید کمک کنند

دیدگاه شما