دوشنبه 14 شهریور 1401 - 7:43

مراسم تشییع پیکر سید قادر لاهوتی در کهگیلویه/حضور چهره های مختلف سیاسی استان (تصویری)

بویرنیوز– مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دکتر سید قادر لاهوتی، عصر یکشنبه ـ سیزده شهریور ماه ۱۴۰۱ـ در میدان مرکزی شهر دهدشت (مرکز شهرستان کهگیلویه) با حضور خیل عظیم دوست دارانش برگزار شد.

گوشه ای از سخنان آیت الله ملک حسینی در این مراسم:

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در  آیین تشییع استاد «سید قادر لاهوتی» گفت:امروز در تشییع پیکر معلم و استادی جمع شده ایم با عشق و علاقه به او؛ و تشییع می کنیم جسمش را به سوی بهشت ان شاءالله.پس در هر تشییع باید یک احساس در ما زنده باشد که شاید در تشییع بعدی هم نباشیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بسیاری از مردم مرحوم لاهوتی را به خوش اخلاقی توصیف کردند و کسانی هم او را به انسانی تلاشگر در عرصه علم و عمل توصیف کردند. مرحوم به شهادت نزدیکانش به امیرالمومنین علیه السلام  عشق می ورزید چرا که او می دانست که قیامت،قیامت شفاعت است و هیچ انسانی بدون شفاعت به بهشت هم نمی رود.

وی افزود:محروم استاد لاهوتی اهل نماز و خمس بود اما ویژگی دیگری از ایشان که شنیدم و به بنده هم بیان کردند اینکه اگر در دوران فعالیت های زندگی اش حق کسی به نگاه و به دست او و به زبانش ضایع شده بود رفت و از آنها عذر خواهی کرد و استغفار به درگاه خداوند کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت:بنابراین چقدر حق ها و آبروها را بردیم و تا قلم بدست مان افتاد هرچه خواستیم نوشتیم تا منبر و خطابه به دست مان افتاد هرچه خواستیم گفتیم و تا به قدرت رسیدم هرچه خواستیم انجام دادیم در حالی که دنیا  و آخرت حساب و کتابی دارد و بیاید همه زبان استغفار باز کنیم.

تصاویر رسانه ها

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349994
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما