یکشنبه 13 شهریور 1401 - 13:27

مسابقات قهرمانی شنا به میزبانی هتل المپیک باقری یاسوج برگزار شد/مدرسه مجهز شنا در استان راه اندازی شد/چرا استان فارسی ها مدال ها را درو کردند؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مسابقات شنا نوجوانان به مناسب گرامی داشت هفته دولت به میزبانی مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج برگزار شد.

توکل آزادی؛ مدیر مجتمع هتل المپیک باقری در این باره گفت:

اولین مدرسه شنا به صورت رسمی و زیر نظر مجموعه ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی رسماً با مسابقات قهرمانی شنا در سطح نوجوانان به مناسبت هفته دولت زده شد.

این مسابقات زیر نظر ورزش و جوانان و با مشارکت تیم هایی از استان فارس و شهر شیراز در رده های سنی 8 تا 10 سال، 11 تا 12 سال، 13 تا 14 و 15 تا 17 سال برگزار شد.

هتل المپیک باقری هم تیم داشت و چند نفری از این تیم حائز مدال آوری شدند.

ما در این مسابقات میزبان حدود 300 نفر از ورزشکاران و خانواده هایشان بودیم.

متاسفانه هیچ باشگاهی در استان در این مسابقه با وجود اعلام هیئت شنا، حضور پیدا نکرده بودند.

برایم سوال است چرا ورزشکاران و هیئت های فعال در استان مشارکت در این مسابقات نداشتند تا 7 تیم استان فارس بیایند و مدال ها را درو کنند؟

باید پاسخ دهند مسئولان مرتبط و هیئت های فعال شنا در استان که چرا از این ظرفیت خوب ایجاد شده برای شناگران خود هیچ استفاده ای نبرده اند!

من به دبیر هیئت شنا هم گفتم، من بخش خصوصی مشکل کار نبودم، مشکل را باید در هیئت ها جست و جو کرد.

مدرسه شنا در آینده در بخش بانوان هم مسابقات خوبی را برگزار می کند.

توکل آزادی گفت: مجتمع هتل المپیک باقری شعبه مدرسه شنای صعود را به صورت رسمی ایجاد کرده و با امکانات ویژه ای که در این مجتمع راه اندازی شده و به ویژه تصفیه خانه آب عظیمی که نمونه آن در استان نیست و در کشور در نوع خود کم نظیر است، فضای بهداشتی و سالمی برای ورزشکاران در بخش شنا ایجاد کرده است.

مدیر این دور از مسابقات شنا در استان گفت: یکی از رسالت های اجتماعی ما کمک به ورزشکاران است، در این خصوص و با توجه به ظرفیت استخرهای مجموعه هتل المپیک باقری این فضا برای همه علاقه مندان وجود دارد که در مسابقات استانی، ملی و حتی آمادگی مسابقات بین المللی مشارکت داده شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349982
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما