شنبه 12 شهریور 1401 - 7:43

گچساران بی صاحب است!/آقای استاندار گوش هایت را باز کن…

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

بخشی از سخنان حجازی؛ امام جمعه گچساران در نماز جمعه این شهر:

زیر زمین این شهرستان ثروتمندترین نقطه کشور و اما به روی زمین فقر و بیکاری جوانان بیداد می‌کند با این وجود گوش‌ها هم کرند که نمی‌شنوند. این هم از وضعیت مصلای گچساران!

آقای استاندار گوش‌ها را باز کنید! آقای وزیر نفت گوش‌ها را باز کنید این مملکت با نفت می‌چرخد بفهمید اینها (مردم گچساران) آدمند و جزء مردم هستند و دلسوز انقلاب و خانواده شهداء چرا بایستی این مردم این همه مظلوم باشند به چه دلیل؟ آقای وزیر نفت جواب‌تان کو؟ آقای استاندار جواب‌تان کو؟

آقایان چرا نمی‌آیید؟ جواب مردم را بدهید؟ مردم مظلوم شهر بی‌صاحب که قبلاً صاحب نداشت الان هم صاحب ندارد! مردم و رسانه‌ها بخاطر مشکلات به بنده فشار می‌آورند. نه امام هستم نه پیغمبر هستم و نمی‌توانم معجزه‌ای هم بکنم هرچه داد و فریاد می‌زنیم کسی هم توجهی نمی‌کند و جوابی نمی‌شنویم، بنابراین چکار کنم؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349959
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ملا غضو گفت:

    صاحبی مثل احمد زاده دارد چطور صاحب ندارد بحث نفت درامد ملی هست و تکلیفش را قانون مشخص کرده و اگر فروشی باشد قطعا سهم مناطق نفت خیز را در ذیل ردیف 1بند ب تبصره 1قانون بودجه 1401 مشخص کرده و این همت و تلاش شخص استاندار و نمایندگان محترم مجلس را می طلبد که سهمئ شش ماهه را در صورت فروش مطالبه کنند و در صورت تخصیص ان شورای برنامه ریزا استان نسبت به هزینه کرد ان ان هم در بخش عمرانی طبق قانون هزینه نمایند

  2. کارشناس گفت:

    وقتی گچساران وباشت 4تا مدیر در سطح استان ندارد که ازحق وحقش دفاع کند نماینده بنده خدا هم زورش نمیرسه .البته این کم زوری دلیل حماین نکردن ازفرزندان این دیار است .که اگر حمایت میکردند هم نخبگان شهرستان رشد می کردند وهم پشتوانه ای برای نماینده بودن جهت پیگیری مطالبات مردم،که نشد.متاسفانه

دیدگاه شما