سه شنبه 8 شهریور 1401 - 8:45

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/+متن تقدیر جامعه مهندسی

بویرنیوز– طی حکمی از سوی مهندس اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور،روح الله عمادی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

عمادی جایگزین اسماعیل باقری شد که از هفتم شهریور ماه ۱۴۰۰ مسولیت اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

مهندس عمادی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است. رئیس بنیاد مسکن شهرستان دنا،کارشناس سازه بنیاد مسکن‌ استان ،رئیس ستاد بازسازی بافت آسیب پذیر گچساران،رئیس ستاد بازسازی شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان ،رئیس ستاد بازسازی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان و کارشناس ارشد بازسازی بنیاد مسکن کشور از جمله سوابق مدیریتی او است.

در همین ارتباط مهندس کامران جهانبازی در پیامی با تبریک این انتصاب نوشت:

انتصاب تخصصی فردی از بدنه مهندسی و ساخت و ساز کهگیلویه و بویراحمد در سِمَت مهم مدیریت بنیاد مسکن استان را صمیمانه تبریک میگویم.

این انتصاب آنهم از دل جامعه نظام مهندسی ساختمان بدون شک جدای از آنکه نشان از توان و شایستگی های تخصصی مهندس روح اله عمادی است احترام ویژه به مردم و جامعه متخصص مهندسان استان نیز هست.

بدون شک این انتصاب آغاز فصل جدید از ارتباطات گسترده و پایدار دو مجموعه بنیاد مسکن و نظام مهندسی ساختمان در استان خواهد بود و ثمره آن نیز قطعاً توسعه و بهبود خدمات مهم مهندسی با ساختار مهندسی و ارزشمند به مردم نجیب شهرها و روستاهای استان خواهد بود.

مجدداً ضمن تبریک این انتصاب شایسته و اعلام آمادگی برای تدوام و افزایش ابعاد همکاری های سازمان نظام مهندسی ساختمان با بنیاد مسکن، آرزوی توفیق برای مهندس عمادی و قدردانی از مدیران پیشین این مجموعه را دارم.

کامران جهانبازی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349912
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما