سه شنبه 1 شهریور 1401 - 8:00

دخالت برادر نماینده گچساران در امورات دولت/چرا قوه مجریه اینقدر در استان ضعیف شده است؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در روزهای اخیر شاهد انتقادات برادر نماینده گچساران از مدیرعامل توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به واسطه تغییر مدیر برق امور گچساران بودیم.

سید قدرت حسینی گفته: مدیرعامل توزیع نیروی برق باید در خصوص تغییر مدیر امور برق گچساران توضیح دهد، او پا را فراتر هم گذاشته و به صورت دستوری از استاندار خواسته زودتر این مدیر را برکنار کند!!!

از آن طرف نماینده گچساران اما مقابل برادر ایستاده و آرزو کرده کاش میشد برادرش ، تاجگردون نیز در کنار خودش نماینده بودند تا این شهرستان در آرامش بود.

در این باره اما باید به چند نکته اشاره کرد:

از جزئیات انتصاب صورت گرفته که بگذریم باید دانست حداقل حق یک مدیرعامل تعیین مدیران شهرستانی اش است، طبق قانون این وظیفه به مدیر سپرده شده است، حالا خواه مدیر خوب باشد یا بد.

از طرفی این ادعاها که برچسب انقلابی و غیر آن و جهادی و غیر آن به مدیرانی زده شود که توسط همین نهادهای امنیتی موجود و مورد اعتماد تایید شده اند، تنها مردم را بی زار از برخی مفاهیم می کند.(در اطراف خود رئیسی افرادی از دولت قبل حضور دارند و اینکه چرا برادر نماینده گچساران کاسه داغ تر از آش شده و اینطور دستوری خواهان برکناری و قلع و قمع همه مدیران سابق است در نوع خود جالب است)

به هر ترتیب نمی دانیم ادعاها و اظهار نظرهای متناقض این دو برادر در فضای مجازی دعوای زرگری و صوری است و یا اینکه این دو فرد حتی توان کنار هم ایستادن را هم ندارند(که اگر اینطور باشد باید تاسف خورد که چگونه این افراد می خواهند وحدت مردم را کلید بزنند)

اما:

هرچه هست این دخالت های مستقیم و دستوری در امورات قوه مجریه نشان از عدم قاطعیت درست این قوه در استان است.

بله نظر مشورتی خوب است اما تاختن به مدیران از سوی نماینده ها و اطرافیانشان و تعیین تکلیف برای استاندار و دیگر مدیران نشان از کم توانی دولت در استان در مواجهه با فشار سیاسیون است. اگر این مورد اصلاح نشود و جوابی قاطع به این درخواست های ورای قانون داده نشود قطعاً در استان سنگ روی سنگ بند نمی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چدن این مملکت قومی و قبیله ای و شهرستانی است . استاندار هم بچه همانجاست و گوش بفرمانشان

  2. بویراحمد گرمسیر گفت:

    احسنت به این نگارش، خداگواهه دکتر معتمدی زاده را باید شجاع ترین مدیر دولت رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نامید. در تاریخ ماندگار شد این شجاعت. ایل دشمن زیاری باید افتخار کند به این خواهرزاده ، ایل بابکان باید بنازد به این فرزند ، ایل گشین باید ببالد به داشتن چنین دانشمندی. خداقوت دکتر معتمدی زاده و از اینکه در برابر خواسته های نامعقول سیاسیون سر تعظیم فرو نیاوردی و عقلانیت را در سیستم سازمانی جاری و ساری کردی از شما بسیار سپاسگزاریم. خون برادر شهیدتان پشت و پناه تان باد مرد شجاع ، نترس و متخصص. آفرین به دکتر احمدزاده استاندار استان که چنین مدیرانی را جمع مدیران خود دارد.خداقوت

  3. ناشناس گفت:

    بازداشت جمعی از مدیران.پیمانکاران وکارشناس راه وشهرسازی استان در هفته جاری توسط سربازان گمنام

  4. بویراحمد گفت:

    هدایتخواه هم دخالت می کند چرا؟

  5. ناشناس گفت:

    خود استاندار چرا دخالت می کند؟؟
    منطقی ترین کار این است که:
    باید وزارتخانه ها وسازمانهای مرکزی با هماهنگی نمایندگان مردم ، مدیران را انتخاب کنند

  6. علی رضا گفت:

    بابا این بنده خدا درمقابل ابراهیم نبی هیچه …
    برادر نماینده کهگیلویه دکتر ابراهیم بالا دکتر ابراهیم پایین بخ نظرم سواد خواندت و نوشتن هم نداشته باشه

  7. باوی گفت:

    وقتی نماینده ضعیف باشه ونتواند ازحق شهرستان دفاع کند صدای دیگران درمیاد

  8. ناشناس گفت:

    اتفاقا استاندار نباید در عزل ونصبها دخالت کند
    ایشان دنبال اقوامش می باشد از اداره نوسازی تا دانشگاه فرهنگیان وتا…

  9. جهادی گفت:

    هدایتخواه که نماینده نیست چرا از اسمش دلهره دارید.

دیدگاه شما