شنبه 22 مرداد 1401 - 10:07

اعتماد مجدد اهالی هنر و رسانه به اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

حضور امین درخشان در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آنطور که اتفاقات چند ماه اخیر نشان میدهد به خوبی مورد اقبال اهالی هنر و رسانه قرار گرفته است.

برپایی نشست های مهم برای اهالی هنر با مسئولان سینمایی کشور و البته تدارک نمایشگاه هایی برای عرضه توانمندی هنرمندان در عرصه های مختلف از جمله نقاشی، عکاسی و بازیگری از جمله اقداماتی بود که مورد توجه قرار گرفت.

بسیاری از اهالی هنر از دوری چند ساله خود از ارشاد میگویند و اینکه حالا حضور فردی از جنس هنر و رسانه باعث آشتی دوباره آنها با فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

برخی هنرمندان به ویژه در حوزه نقاشی و عکاسی حالا که برایشان فرصت عرض اندام پیش آمده میگویند نور امیدی روشن از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز روزهای خوب هنر و هنرمند در استان را برایمان به ارمغان آورده است.

تسری این نگاه به همه شهرستان ها احساس ایجاد عدالت برای همه هنرمندان را موجب شده است که اقدام با ارزشی است.

در حوزه رسانه هم خبرهای خوبی به گوش میرسد:

فضای رسانه ای استان باید پایش شود و افراد غیر حرفه ای و غیر فعال از این حوزه با همکاری خود اهالی رسانه کنار بروند.

بار و زحمت اصلی پوشش اخبار و فعالیت های رسانه ای استان بر دوش تعدادی مشخص و محدودی از اصحاب رسانه در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات مکتوب و الکترونیک است.

این سخنان از آنجهت مهم است که در حضور اهالی رسانه و در روز خبرنگار گفته شده است. قطعاً پالایش خبرنگاران استان و سامان دادن به این حوزه یکی از مطالبات عمده هم خود اهالی رسانه و هم مردم است که در صورت اجرا می تواند به بهبود روند اطلاع رسانی های درست به جامعه منجرز شود.

به گزارش بویرنیوز، اجماع میان هنرمندان، نویسندگان، اهالی فرهنگ و رسانه در کنار هم اتفاق خوب این روزها در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اتفاقی که می تواند ثمرات خوبی برای حوزه فرهنگ استان داشته باشد و قطعاً در صورت تداوم این رویکرد و البته همکاری سایر نهادها می توان امیدوار به بهبود بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349546
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما