یکشنبه 2 مرداد 1401 - 8:54

شیوه مدیریت عجیب یکی از شوراهای شهر کهگیلویه و بویراحمد/انتخاب 6 سرپرست در یک سال!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

شهرام مهدوی مطلق با گلایه جدی از شورای شهر مادوان گفت: ما به لحاظ قانونی نمی‌توانیم در انتخاب شهردار ورود کنیم، اما از اینکه یک شهر که خودش با چالش‌های جدی روبرو است، در یک سال ۶یا ۷ شهردار و سرپرست با میانگین دو ماهه تجربه کرده و شهر در گرو تصمیمات نادرست قرار گرفته و شورای آن تاکنون نتوانسته به یک جمع بندی اصولی برسد، بسیار نگران هستیم.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: انتقاد جدی به این وضعیت شهر مادوان داریم، ما هم نمی‌توانیم در خصوص این شهر تصمیم جدی بگیریم و حق مردم و وقت عمومی و فرصت‌های عام در حال هدر رفتن است،

وی گفت: شورای محترم این شهر به فکر آینده این شهر و منطقه باشند نه رزومه سازی؛ شهر و شهرداری محل آزمایش و خطا نیست.

به گزارش بویرنیوز، برخی مخاطبان نوشتند: مشخص نیست شورای شهری که هنوز نتوانسته است به درستی بر سر انتخاب یک شهردار تصمیمی درست و تغییر ناپذیر بگیرد چطور میخواهد برای مردم کار بکند.

مخاطبی برام ما نوشت: بهتر است این دست شوراها که فقط دست و پاگیر در خدمات رسانی به مردم هستند جمع شوند و شهرداری توسط استاندار تعیین تا امورات مردم و منطقه به درستی پیش برود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349124
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یکی از اعضای شورای شهر مادوان که به شورا راه یافت خانه اش را در مادوان فروخت وانتقال محل کار به یاسوج راگرفت چطور می خواهد برای این شهر کار کند

  2. رامیان از شهروندان مادوان گفت:

    دریغ از یک کار مفید در شهر مادوان طی چهار پنج سال اخیر
    یه چمن و چند تا درخت در بلوار اصلی شهر مادوان بود که چمن سبز بلوار به علت بی عرضگی مسئولان خشک شد و درختان بلوار همه پژمرده و نفسهای آخر را میکشند
    خیابان هست چند ساله که ادارات آب و گاز و … کنده کاری از اول خیابان تا آخرش انجام دادن و به حال خودش رها شده
    آب بیشتر مناطق در اکثر ساعات روز قطع می باشد آیا شورا تا حالا پیگیری کرده؟؟؟
    پیاده روهای خیلی از خیابانها توسط مالکین تصرف شده و شده زیربنای خونه ها که مجوز را شهرداران محترم و شورا صادر نموده
    بعضی از خیابانهایی که بن بست هستند و در انتهای خیابان محلی برای دور زدن وسیله نقلیه در نظر گرفته شده توسط مالکین ساختمان انتهای خیابان تصرف شده اند که مقصر اصلی شورا و شهردار هستند.
    ناگفته های زیادی هست که ای کاش شورا و شهرداری مادوان توجه کنند و مانند زمان انتخابات که نوکری مردم را میکنند حالا هم نظری به مردم بیندازند و از باندبازی و سلیقه گری و کارهای سیاسی و عوض کردن ماهانه شهردار دست بردارند.

دیدگاه شما