چهارشنبه 29 تیر 1401 - 10:02

اعتراف به ایراد جدی در راه های کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز– مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جاده های این استان بدون ایمن سازی در حال چهارخطه شدن هستند که مشکل ساز شده اند.

عابد محمدی روز سه شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در دومین نشست کمیسیون ایمنی راههای استان افزود: جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اعتبارات در حال چهارخطه شدن هستند اما ایمن سازی نمی شوند که مشکل ساز شده و باید این مسأله در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: اعتبارات راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد کفاف ایمنی راه‌های این استان را نمی دهد و این کار در حوزه زیر ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کمربندی یاسوج به اصفهان در حال تعریض است که با چهار خطه شدن مشکلات این کمربندی با نصب نشدن جدا کننده در آینده بیشتر می شود.

محمدی تصریح کرد: در زمینه تبدیل راه‌های دو خطه به چهارخطه یاسوج به بابامیدان، یاسوج به اصفهان، کمربندی یاسوج _اصفهان، دهدشت به چرام و لیکک به بهبهان با مشکل جدی مواجیم چراکه جداکننده فیزیکی نصب نشده است.

وی ادامه داد: هیچ راه چهارخطه ای را بدون نصب جدا کننده فیزیکی زیربار ترافیک نمی رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکل روشنایی تونل «آب اسپید» در محور یاسوج به بابامیدان عنوان کرد: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نصب لامپ‌ها باقی مانده که در آینده نزدیک نصب و به بهره برداری می رسد. اجرای هر کیلومتر روشنایی تونل ها ۱۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

محمدی تاکید کرد: اجرا و نصب تهویه تونل ۲.۵ کیلومتری محور یاسوج به بابامبدان با اعتبارات راهداری امکان پذیر نیست و هنوز در خصوص تونل های این محور بین شرکت زیر ساخت و راهداری کشور بلاتکلیف هست و هنوز راهداری این تونل ها را تحویل نگرفته است.isna

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349080
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما