چهارشنبه 29 تیر 1401 - 7:11

آلودگی شدید یک کارخانه در ۵ کیلومتری مرکز یاسوج/+فیلم

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

در ادامه تصاویری از آلودگی گسترده یک کارخانه در جوار رودخانه بشار و در مجاورت روستای علی آباد در ۵ کیلومتری مرکز شهر یاسوج را می‌بینید.

همانطور که تصاویر به خوبی گویا است آلودگی این کارخانه به حدی است که کثیفی هوا در اطراف علی آباد، فضای آسمان این منطقه را متمایز از نقاط اطراف کرده است.

این درحالیست که طبق قانون وجود همچین صنایع آلاینده ای در کنار اینکه باید آنها را ملزم به رعایت محیط زیست کرد باید دور از مناطق مسکونی باشند.

باید از محیط زیست و استاندارد پرسید آیا این کارخانه مجوز دارد واقعاً ؟ اگر آره بر اساس کدام منطق و اگر خیر چرا باید در قلب یاسوج هم شاهد بی قانونی باشیم ؟!

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349065
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    اینقدسازمان محیط زیست واستانداردشل ووارفته هستندکه من متوجه عمق فاجعه مبشوم وقتی ازده برآفتاب متوجه آلودگی یاسوج مبشم…تادیرنشده بایدقاطعانه برخوردکنندواین کارخانه ها راکیلومترها دورازیاسوج احداث کنند…

  2. بویراحمدی گفت:

    کارخانه آسفالت شهردادی یاسوج که باید سالها پیش جابجا میشد جان و سلامت مردم بدبخت شهر یاسوج و روستاهای اطراف را به خطر انداخته!
    این هم نتیجه کوتاهی و خیانت…..

  3. ناشناس گفت:

    نیاز به جابجایی نیست استفاده از سیستم بک فیلتر میتونه تمام مشکلات رو حل کنه

  4. احمدی گفت:

    آلودگی هوای این کارخانه ربطی به استاندارد نداره! محیط زیست باید پاسخگو باشه. این کارخانه اصلا مجوز تولید از اداره کل صنعت معدن نداره. باید توسط اداره صمت و تعزیرات از فعالیتش جلوگیری بشه.

دیدگاه شما