سه شنبه 28 تیر 1401 - 13:10

تنها بانوی راننده اتوبوس مسیر یاسوج_ مشهد (تصاویر)

خانم شجاع‌پور تنها راننده زن اتوبوس مسیر یا سوج_ مشهد است که دو سال است افتخار خدمتگزاری به زوار را دارد.

به گزارش بویرنیوز، ملکه شجاع‌پور تنها راننده بانوی اتوبوس مسیر یاسوج_ مشهد است که دو سال است در قالب راننده در خدمت زوار امام رضا(ع) است.

می‌گوید ۱۵ سال است که به عنوان راننده مدیر کاروان در خدمت زائران بوده و دو سالی است که هم به عنوان راننده و هم مدیر کاروان مشغول است.

 

خانم شجاع‌پور ادامه می‌دهد شغل ما یک شغل پر ریسک، پر دردسر و پر خطر است و در مسیر که هستم اول به خدا بعد به امام رضا توکل می‌کنیم.

از وی پرسیدم که چه شد که راننده شد گفت: ۱۵_۱۶ سال در مسیر،مدیر کاروان‌ها زائر به مشهد می‌آوردم با خودم گفتم من که همراه زائران هستم بهتر است راننده آنها  هم بشوم.

می‌گوید در یاسوج هنوز جا نیفتاده که یک زن  راننده اتوبوس برون شهری باشد در سایر استان‌ها این موارد وجود دارد اما در  یاسوج زمان‌ می‌درد تا یک زن را به عنوان راننده اتوبوس بپذیرند.

آقایان طعنه می‌زنند که خانم باید در خانه باشد و خانه‌داری کند اما زنان توانایی و ظرفیت بالایی دارند.

خانم شجاع‌پور در خصوص سختی شغل رانندگی و خاطراتی که از جاده دارد، گفت: همه جاده پر از خاطرات است ما جزء مشاغل سخت هستیم اما در دولت‌های گذشته سخت بودن این شغل حذف شده و به یک شغل تفریحی تبدیل شده در حالی که اینگونه نیست، اگر راننده یک شب بی‌خوابی بکشد جان ۴۰ مسافر به خطر می‌افتد.

وی ادامه داد: زمانی که پشت ماشین هستیم دیگر چیزی در دست ما نیست همه چیز در دست خدا است و جاده پرخطر، راننده ناشی و هزار خطر دیگر در کمین است اما به خدا توکل می‌کنیم.

 

خانم شجاع‌پور عنوان کرد: هر چه از امام رضا خواستم به من داده و دار و ندارم را مدیون  آقا هستم و افتخار می‌کنم که خدمتگزاری امام هشتم را دارم.فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349060
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رامیان از یاسوج گفت:

    درود و آفرین به این خانم شجاع و تلاشگر

  2. ناشناس گفت:

    برات آرزوی بهترینها را دارم

  3. ناشناس گفت:

    درود خداوند بر شما بانوی محترم باد
    انشاءالله که خودش هم حافظ ونگهدار شماست

دیدگاه شما