دوشنبه 27 تیر 1401 - 14:52

جزئیات تازه از یک تصادف در کهگیلویه و بویراحمد/شلیک به پلیس و تصادف با اتوبوس و فوت هر ۳ سرنشین پژو

بویرنیوز، جزئیات درگیری سرنشینان پژو 405 با پلیس توسط پلیس اعلام شد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی عبداللهی شهرستان گچساران در ساعت ۱ بامداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

اکبری با اشاره به اینکه راننده خوردو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد، تصریح کرد: یکی از سرنشینان خودرو در طی مسیر به سمت خودروی ماموران تیراندازی نموده که ماموران به ناچار با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها قصد متوقف کردن خوردو را داشتند.

جانشین انتظامی استان در ادامه بیان داشت: راننده خوردو پس از اصابت تیر به لاستیک ها باز هم اقدام به فرار نموده که علی رغم پنچر شدن لاستیک های خوردو پس از طی مسافت طولانی بر اثر بی توجهی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به استان بوشهر در حال حرکت بوده برخورد کرده که هر دو خوردو دچار آتش سوزی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در دم جان باختند، اظهار داشت: خوشبختانه تمام مسافران خودروی اتوبوس بدون هیچ گونه صدمه ای اتوبوس را ترک کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ که متعلق به سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بود کشف و ضبط کردند و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349027
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    پس هیچ دلیلی برای توقف و تعقیب خودرو نداشتند

  2. ناشناس گفت:

    از لحظه شنیدن این خبر به این موضوع فکر می کنم که آیا اگر فرزندم را با وسیله نقلیه عبوری جایی فرستادم و نیروی انتظامی ایست داد و راننده توقف نکرد آیا باید به این آسانی کشته شود؟از مدیران زحمتکش نیروی انتظامی تقاضامندیم که با ایجاد پست های ثابت کنترل تردد درگلوگاهها بر جاده ها کنترل ۱۰۰ درصد داشته باشند تا مجبور به تیراندازی در سطح جاده ها نشوند.اگر اتوبوس منفجر می شد عمق فاجعه وحشتناک تر می شد

دیدگاه شما