یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 9:22

خدمات مجتمع هتل المپیک باقری ارزان شد/آمادگی برای سرمایه گذاری در حاشیه بشار/استفاده ارزان همه مردم کهگیلویه و بویراحمد از بزرگترین مجتمع گردشگری جنوب کشور فراهم شد(+جزئیات)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد به فکر قیمت ها نباشند، به هر شکلی شده با مردم کنار می آییم | در شرایطی که تورم و گرانی هست، ما به دنبال ارزانتر کردن خدمات هستیم…

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری در دیدرا و گفت و گو با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان خبر از برگزاری دوره های ویژه گردشگری و هتل داری در یاسوج خبر داد و اظهار داشت:

به زودی توسط اساتید مطرح جهانگردی و با همکاری موسسه ای مجوز دار از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دوره های زیر را برگزار می کنیم:

شناخت صنعت گردشگری | مدیریت عمومی هتل | آداب و معاشرت و  الگوهای رفتاری | اصول پایه پذیرایی و تشریفات | مدیریت عمومی مراکز تفریحی در هتل و تأسیسات گردشگری | بهداشت فردی، محیط و مواد غذایی | پذیرش | خانه داریآشنایی با کاست کنترل و انبار

آزادی گفت: این دوره ها به صورت فشرده و با صدور مجوزهای رسمی برگزار می شود و نکته اینکه شرکت در دوره های پیش بینی شده برای عموم و علاقه مندان آزاد و بلامانع است.

او اضافه کرد: فنی و حرفه ای و گردشگری هم می توانند وارد میدان شوند، فضا باز است که بتوانند متقاضیان را به استفاده از این دوره ها که در حالت معمولی با کلی هزینه از شیراز و تهران ممکن بود، هدایت کنند.

آزادی گفت: مردم ما نیاز به آرامش دارند، مسائل زیادی امروزه هست که موجب تنش های روحی و روانی می شود و به واقع بسیاری از بیماری های ثانویه هم از این محل نشأت می گیرد، مجتمع هتل المپیک باقری اما برای فراهم کردن شرایطی برای آرامش روحی و کمک به سلامت جسم و روان مردم بنا شده و در حال کار است. هدف ما آرامش خاطر مردم است و بس.

مدیر مجتمع هتل المپیک بیان کرد: یکی از نکات مهم و اولویت دار برای ما اطمینان از برخورداری همه اقشار مردم با هر بودجه مالی و نگاه و تفکر از امکانات این مجتمع است. با وجود تورم هایی که مشاهده می شود اما کلید کاهش قیمت ها را زدیم، مثلا در استخر ورودی را به 70 هزار تومان کاهش دادیم(قیمتی که با توجه به امکانات استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و سرسره ها نظیر ندارد)

او از آمادگی برای ارائه خدمات به همه ادارات و نهادها گفت و تصریح کرد: آغوش ما برای سرویس دهی به همه ادارات و نهادها به ویژه نهادهایی حمایتی مثل کمیته امداد باز است، به دنبال تشریفات و نشستن در اتاق نیستم، هر جا نیاز باشد برای گسترش دادن حیطه ارائه خدمات به مردم استان با جان و دل حاضر می شوم.

آزادی گفت:مجتمع هتل المپیک باقری در دسترس همه مردم است، مردم ابداً نگران قیمت ها نباشند و اصلاً فکر نکنند این مجموعه فقط برای افرادی با بودجه خاص قابل دست یابی است چنین چیزی موضوعیتی ندارد، ما به هر شکل شده با هر بودجه و امکانی کنار می آییم و خدماتمان را به مردم ارائه می کنیم. اعتقاد ما اینست که این بنا برای همین مردم تدارک دیده شده است و باید همین ها هم از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: امکانات ما فقط برای افراد مقیم هتل نیست، خدمات متنوع ما از هتل گرفته تا استخر، سالن های ورزشی و بدنسازی خانم ها و آقایان، رستوران و کافه ها، سالن تشریفات، بولینگ و بیلیارد، شهربازی و گیم نت و… همه بخش ها با تخفیف های متنوع و کاهش قیمت های محسوس در خدمت همه شهروندان محترم استان است.

مدیرعامل مجتمع هتل المپیک باقری گفت: قطعاً استقبال بیشتر مردم مساوی است با توسعه بیشتر و کاهش قیمت ها، خواهش ما اینست همه مردم از امکانات تدارک دیده شده در این هتل دیدن و استفاده کنند تا ضمن آرامش روحی و روانی لحظاتی شاد را برای عزیزانشان فراهم آورند.

آزادی خاطر نشان کرد: آماده همکاری برای ایجاد تاسیسات گردشگری در حاشیه رود بشار هستیم، اگر شهرداری همکاری کند به دنبال سرمایه گذاری در این منطقه بکر و با ارزش خواهیم بود.

حاج آقا هاشمی پور؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این دیدار گفت: رویکرد ارائه خدمات در مجتمع هتل المپیک باید به سمت توسعه فعالیت های فرهنگی برود، پیوست فرهنگی باید به خدمات مختلف هتل داده شود.

هاشمی پور گفت: این پیام باید به درستی به مردم مخابره شود که استفاده از امکانات این هتل محدود به جامعه و قضر خاصی نیست و همه می توانند بهره مند شوند. نهادهای فرهنگی هم باید پای کار باشند و این ظرفیت خوبی که هست را برای جامعه هدف خود به کار بگیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347898
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما