سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 21:48

درخواست نماینده ولی فقیه استان از شورای نگهبانی/ به دخالت گسترده نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در امور اجرایی ورود کنید

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: متاسفانه یک سال و اندی است که مقام معظم رهبری سه بار هشدار دادند که نمایندگان نباید در مسائل اجرایی دخالت کنند که باید تذکر ویژه داده شود.

آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی با تقدیر از عملکرد ده ساله حجت‌الاسلام خرم روز در مدیریت دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مسئولیت خطیر در شورای نگهبان گفت: کار حراست و نگهبانی از آرای مردم و نظارت بر انتخابات و تفسیر قانون بر عهده شورای نگهبان است کار با ارزشی که مقام معظم رهبری و امام راحل نسبت به آن تاکید بسیار داشتند.

وی با بیان اینکه بعد از حکومت ائمه حکومتی مانند جمهوری اسلامی تاکنون نداشته‌ایم گفت: بیش از هر چیز نگهداری انقلاب کار بسیار مهمی است که مردم برای به ثمر نشستن آن زحمات زیادی کشیدند مقاومت کردند و شهید دادند تا امروز بتوانیم به عنوان یک قدرت جهانی و منطقه‌ای خود را مطرح کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انقلاب اسلامی فریادگر مردم مستضعف و آزاده جهان بوده و فقط مسلمانان به آن چشم امید ندارند بلکه همه انسانهای آزادیخواه دنیا چشم امیدشان به نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به برخی هجمه‌ها به شورای نگهبان در داخل و خارج کشور گفت: در کشور آدمهای مریض هم وجود دارند که همه چیز را بد می بینند و البته پیشرفت ها هم به چشم آنها نمی‌آید.

حسینی تصریح کرد: در همین استان کهگیلویه و بویراحمد در پنج کیلومتری شهر یاسوج خبری از آب و برق و گاز نبود خود شهر یاسوج روستای کوچکی بود که به برکت انقلاب اکنون چنین وضعیتی دارد.

امام جمعه یاسوج گفت: باید از حضور افراد نامناسب و ناشایست برای تصدی مسئولیت ها جلوگیری کرد که شورای نگهبان هم چنین وظیفه‌ای بر عهده دارد آدمهایی که گاه انگیزه های دینی و انقلابی نداشته و حتی مقابل انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه اظهارات خود در دیدار با عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: متاسفانه یک سال و اندی است که مقام معظم رهبری سه بار هشدار دادند که نمایندگان نباید در مسائل اجرایی دخالت کنند که این کار ادامه دارد و باید تذکر ویژه داده شود.

وی افزود: دولت، قوه قضاییه و مجلس هر کدام باید فقط کار خود را انجام دهند گزارش های جدی وجود دارد و اگر جدی گرفته نشود در آینده به مشکل اساسی بر خواهیم خورد.

حسینی با بیان اینکه انتخابات باید جدی گرفته شود تا کسانی با پول به دنبال خرید رای مردم نباشند زیرا این کار خطرناکی است افزود: اگر جامعه‌ای عقل و رای خود را فروخت به کارهای دیگری هم دست خواهد زد.

نماینده رهبری در استان گفت: احساس خطر در این زمینه جدی است باید این موضوعات رصد شود باید با اشخاص و نمایندگانی که در این مسیر قرار گرفته‌اند برخورد جدی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347800
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    قابل توجه روشنفکر

  2. ناشناس گفت:

    جناب روشنفکر حالا گوشات را باز کن و لطفا دیگه به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کن. درود بر حاج اقا حسینی حرف دل همه را زد

  3. رضا گفت:

    روشنفکر باید رد صلاحیت بشه

  4. معصومه گفت:

    حیف رایی که دادم بابا یکی به این روشنفکر بگه وظیفه شما قانون گذاریه نه انتصاب افراد

دیدگاه شما