سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 10:24

روایت رئیس سازمان مدیریت از ضعف مدیران کهگیلویه و بویراحمد و اعتباراتی که برگشت می خورد/ بسم الله! نام مدیران را به مردم اعلام کنید

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در استان مشکل اعتبار نداریم و همه مشکلات به دلیل کمبود اعتبار نیست، اگر مشکل اعتبار دارید چرا اعتبارات موجود سال ۱۴۰۰ را جذب نمی کنید؟ چقدر اعتبار اسناد خزانه و نقد استان مانده و جذب نشده است؟

در صورتی که حتی یک ریال از اعتبارات این استان جذب نشود این مسأله را ظلم به مردم و استان می دانم و قابل بخشش نیست.

این بخشی از سخنان علی شهابی نسب؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مدیریت بحران استان بود. سخنانی که البته از چند زاویه باید بررسی شود.

اگر دلیل عقب ماندگی و عدم توسعه استان کمبود اعتبار نیست پس اینهمه پروژه نیمه تمام و مطالبات میلیاردی پیمانکاران به چه دلیل بوده است؟

از طرفی این سخنان یعنی ما مدیرانی داریم که حتی از سند سازی درست هزینه های اداره خود هم عاجزند و در نهایت همین نبود اسناد موجب برگشت خوردن اعتبارات حیاتی استان می شود.

باید شفاف اسامی اداراتی که به هر نحو در سایه سوء مدیریت اعتباراتشان برگشت خورده به مردم اعلام شود.

کمترین حق مردم دانستن این مساله است که بشناسند مدیرانی را که به واسطه ناتوانی و ضعف باعث برگشت خوردن اعتبارتی شده اند که بسیاری از پروژه های نیمه تمام در حسرت آن مانده و زخمی چرکین بر پیکره استان شده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    فوق العاده مغرور

  2. سروک گفت:

    پل چهارم بشار بغل بیمارستان امام سجاد وترافیک بزرگ در بیشتر وقت روز جلو کارخانه قند فلکه اریوبرزن چند صد متری استانداری وسا زمان بوجه چطوری مدیران را مقصر می کنی

دیدگاه شما